Site icon מקומון רמת גן

הנכסים היוקרתיים בקפריסין ממתינים למשקיעים הנבונים

קרדיט - Canva

ישראלים רבים מציפים את קפריסין בשנים האחרונות וגורמים לעוד מיזמי נדל"ן לקום ולהתפתח כדי לספק את הביקוש הגובר. הנכסים אמנם הולכים ומתייקרים אולם הם עדיין נמצאים ברמת מחירים שבה הם שווים ביותר ויכולים להניב לכם תשואה וערך. הנכסים כולם נמצאים בקפריסין באזורים המבוקשים שליד הים, בנגישות טובה לכל המקומות הכי חשובים כמו נמלי תעופה ומרכזי תיירות וקניות, אבל גם מספקים לכם שקט ושלווה והרבה מאוד אווירה נעימה ורגועה של אי שליו. מחפשי מציאות בנדל"ן כבר יודעים שיש בקפריסין הרבה הזדמנויות להשקעה אולם הייחודיות של נכסים אלה היא הבלעדיות שלהם, היתרונות שלהם כמיזם נדל"ן שמומחים הקימו ומשווקים והמיקום המצוין שלהם על פי הביקוש. אם אתם מחפשים השקעות נדלן בקפריסין שהן כדאיות באמת במקומות מבוקשים שמעלים את הערך וגם מבטיחים תשואה, מומלץ לעבוד עם המומחים באמת. קבוצת ארבע עונות נדל"ן יוזמת ומשווקת נכסי נדל"ן ומלווה את הקונים לאורך כל הדרך עד הרכישה המוצלחת.

איפה לקנות נכס בקפריסין?

קפריסין היא אי שליו בעל אוריינטציה בריטית כתוצאה מהשנים הרבות שהייתה בשליטתה, אבל היא מחולקת לשני חלקים בגלל מלחמה היסטורית. בגלל אותה חלוקה ואי ההכרה בחלק שנמצא בשליטה הטורקית, יש מחלוקת על הבעלות על נכסים. בגלל זה החלק היווני של קפריסין הוא הפופולרי ביותר ורצוי להשקיע בו משום הוא זה שבו יש את כל האפשרויות החוקיות לרכוש נכס ולרשום אותו בטאבו על שמכם מבלי שתהיה סכנה שלא יוכר כשלכם. תוכלו למצוא הרבה דירות למכירה בקפריסין היוונית אבל רצוי לעבוד עם מי שמכיר באמת את האי ויכול ללוות אתכם כדי לעזור לכם למצוא את הנכס הנכון בשבילכם במיקום המתאים לתכניות שלכם. בדירות כאלה תוכלו לגור בעצמכם או להשכיר למטרות תיירות במחירים שיחזירו את ההשקעה יחסית מהר.

לעבוד עם המקצוענים

חברות נדל"ן ויזמי נדל"ן ושיווק נכסים רבות פועלות בקפריסין בגלל הפוטנציאל, ורק חלק מהן מתמחה בנכסים יוקרתיים שהם בדרך כלל מה שישראלים אוהבים. בגלל המחירים השפויים אפשר לקנות נכס יוקרתי במחיר סביר ולכן האי מושך אליו ישראלים רבים, אבל גם תושבי חוץ מכל העולם שמנצלים את ההזדמנויות כמה שיותר מוקדם. לרשותכם עומדים נכסים מסוגים שונים, מדירות ובתים פרטיים ועד מתחמי מגורים, עם או בלי בריכה, נכסים כפריים יותר או עירוניים, מבודדים או אורבניים, וכולם במקומות יפים ואטרקטיביים לכולם. קבוצת ארבע עונות נדל"ן מלווה אתכם מרגע ההתעניינות ועד הרכישה של נכס שמניב לכם את התשואה המבוקשת.

Exit mobile version