Site icon מקומון רמת גן

הכל לעיצוב פנים ואחזקת הבית –  חברות שכדאי לכם להכיר!

צילום:pexels

חיפוי קירות עיצוב בית שונה ממה שהכרתם

רובנו אוהבים שינויים אסתטיים בביתנו אך לא בהכרח כולנו יודעת ממה להתחיל. העיצוב הקיים כבר ישן פחות מלהיב והרהיטים כבר שחוקים אך עדיין ברי שימוש, הקירות כבר דורשים חיפוי קירות פנים חדש, אנו מבינים כי קיים אצלכם צורך עז לרענן את האווירה בבית ולהכניס בו משהו חדשני ואחר.

חברת רפאל מתמחה בחיפוי קירות פנים ומציעה לכם שירות שהולך לשנות את כל הבית שלכם ולהפוך את המקום הפרטי שלכם ללא פחות ממדהים.

חברת רפאל כבר שנים מעצבת ויוצרת חיפוי קירות פנים בעיצוב ייחודי בהמון בתי עסק ובתים פרטיים ומשלבת איכות, נוחיות ועיצוב חדשני שעוד לא נראה כמותו. כל עיצוב שמציעה חברת רפאל הוא בהתאמה אישית עבור הלקוח ועל פי בקשתו, חברת רפאל שמה דגש על ליווי מלא של הלקוח ועוזרת ליצור עיצוב אישי המותאם בצורה מדויקת. קיים מגוון רחב של חיפוי קירות פנים לבחירתכם

אם בעבר נהגתם לכסות בדרכים שונות וזולות את הקירות שלכם אז היום לא תצטרכו לעשות זאת יותר. חיפוי קירות פנים הוא תהליך חדשני הנמצא בפיתוח המציע עיצוב אחר לחלוטין ממה שהכרתם עד היום. אתם כבר לא צריכים לשבור את הראש יותר בצביעת קירות וגם לא להתעסק בכיסוי קירות עם טפטים זולים אשר נהרסים אחרי תקופה קצרה. העיצוב החדשני שמציעה החברה הינו לטווח ארוך עם עיצוב מיוחד ואיכותי והולך לשנות את נראות הבית שלכם לתמיד וליצור לכם סביבה נעימה וכיפית לשהות בה.

אם החלטתם שאתם רוצים להיכנס לבית ולקבל תחושה אחרת אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם מעיצובים ייחודיים ולבחור לכם את מה שהכי קורץ לכם בעין ולהיות חלק מעוד המון לקוחות מרוצים.

(צילום: הדר קמינסקי)
(באדיבות: ארבל מטבחים)

מטבחים בעיצוב אישי בדיוק כמו שדמיינתם

אומרים שהלב של כל בית הוא המטבח, זאת הפינה החמה והמקור למאכלים הטעימים בכל משפחה. למה בעצם מטבח הוא החשוב ביותר בבית? כי שם כל מה שמיוחד קורה, הפגישות, הישיבות, השבתות ושלא נדבר על ארוחות שישי משפחתיות.

עיצוב המטבחים שלכם הוא חלק משמעותי ולכן חשוב להתעכב עליו רגע ולייצר מקום שיהיה כיף לשהות בו. כמו שהמטבח הוא המרכז של הבית כך גם העיצוב הוא עניין חשוב ומרכזי. התאמת עיצוב למטבח שלכם הוא תהליך הדורש הקפדה וחשיבה מרובה, חשוב לבחור חומרי גלם איכותיים אשר ישמרו לטווח ארוך וזה בדיוק מה שארבל מטבחים מציעה. בעזרת ארבל המטבח שלכם הולך להיבנות בצורה מדויקת המתאימה לפנים הבית כמו כפפה ליד ותהפוך אזור שנחשב ליצירת אומנות מרכזית בולטת.

חברת ארבל נותנת ליוויי אישי ושמה דגש לכל פרט מתהליך היצירה ועד למוצר המוגמר. ארבל מייצרת מטבחים מאז שנת 1974 ומאז דואגת להגשים חלומות ללקוחותיה והופכת אזורים מרכזיים בביתכם להתגשמות חלום. ארבל יוצרת סוגים שונים של מטבחים ומתאימה את הסגנון לרצונות שלכם ופרי דמיונכם תוך הכוונה מקצועית ומציעה מטבחים כפריים, מודרניים, חכמים וכן הלאה.

תוכלו להגיע לאולמי התצוגה של מטבחי ארבל ולהתרשם ממגוון רחב של מטבחים ועיצובים מרהיבים ולבחור לכם את המטבח שהולך לשנות את פנים הבית שלכם ולהפוך את אזור המטבח למקום היפה ביותר בבית. חברת ארבל מטבחים תדאג לתת לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ותעזור לעצב עבורכם את מטבח אותו דמיינתם זמן כה רב.

(צילום: הדר קמינסקי)

עץ וצבעים מיטות ילדים והגשמת חלום לכל ילד

במהלך השנים הילדים שלנו גדלים וכך גם הרצון שלהם גדל הם רוצים שינוי במקום בו הם מבלים את רוב זמנם, יש קשר ברור מאוד לדרך בה הילד מבטא את עצמו וחלק גדול מזה מתבטא בעיצוב חדר השינה.

ילדים מבקרים הרבה אצל חבריהם והדמיון שלהם פורה מאוד וכך גם החשק שלהם לעיצוב מיוחד. אנו מבינים שאתם רוצים את הטוב ביותר עבור ילדכם לכן מצאנו עבורכם את חברת עץ וצבעים, אשר יוצרת חדרי ילדים בצורה ייחודית ומייצרת מיטות ילדים וארונות מחומרי גלם איכותיים, אשר נשמרים לזמן רב ויוצרים חוויה מרגשת ושונה לילדכם.

חברת עץ וצבעים מייצרת מיטות ילדים כבר 20 שנה ומתמחה בעיצובים יוצאי דופן אשר מתאימים בצורה מדויקת עבור ילדכם ועבורכם. בעץ וצבעים תוכלו למצוא את כל מה הילד שלכם דמיין ולייצר לו את הפינה אותה רצה כל כך הרבה זמן, שם יכול להרגיש שלם בטוח ושמח עד השמיים.

אם החלטתם ליצור עבור ילדכם את חדר החלומות שלהם, היכנסו לאתר התרשמו ממגוון עיצובים, מיטות ילדים בצורות וצבעים. התייעצו עם ילדכם מה בדיוק הכיוון שלהם ואיך הם מדמיינים את החדר שלהם, כך תוכלו להתקרב כמה שיותר לרצונו של הילד וליצור לו את הפינה המוגנת והנכונה עבורו, בה הוא יאהב לשהות ולבלות את זמנו הפנוי לבד או עם חבריו.

עץ וצבעים דוגלת בייצור קפדני ומסודר ומספקת מיטות ילדים מעץ מלא, מיטות קומותיים, מיטות גלריה, מיטות לנסיכות בעיצובים מיוחדים ועוד.

באתר תוכלו להתרשם מעיצובים שונים גם לבנות וגם לבנים, במגוון צבעים. חברת עץ וצבעים נותנת דגש רב על בקשת הלקוח ומדגישה בעיצובים שלה את רצונו.

(באדיבות: פלמבר טק)

פלמברטק הפתרון היעיל ביותר לרטיבות רצפתית

רטיבות תת רצפתית לא בהכרח נגרמת בבתים ישנים ובעיות הללו בהחלט יכולות להיגרם גם בבתים חדשים רטיבות מסוג זה בדרך כלל נוצרת עקב צנרת לקויה הנמצאת ברצפה. שיפוץ מלא לאיתור הבעיה הוא לא תמיד המהלך בר ביצוע החכם ביותר ודווקא פנייה לגורמים מקצועיים אשר יכולים לפתור לכם את הבעיה בצורה קצת אחרת היא הדבר הנכון לעשות. חברת פלמבר טק היא הפתרון היעיל ביותר עבורכם.

גם אם אינכם בטוחים שקיימת נזילה אך יש לכם ספק דעו שכן יש מה לעשות עם זה חברת פלמבר טק מציעה את הפתרון המהיר והיעיל לבעיה שמטרידה את מנוחתכם.

פלמבר טק כבר מעל 10 שנים מאתרת ופותרת בעיות של רטיבות תת רצפתית בבתים ומבנים רבים ומשאירה אחריה לקוחות מרוצים ובית יבש לצמיתות. פלמבר טק מציעה פתרון יעיל ודי פשוט עם המשאבות הטובות והמתקדמות בשוק אשר מצמצמות את זמן הייבוש בצורה משמעותית ומוצאת את מקור הנזילה ללא צורך בשבירת קירות והרמת רצפות.

ייבוש תת רצפתי מתבצע בדרך כלל מעל כחודש זה מה שיציעו לכם חברות רבות אשר עוסקות במלאכה. חברת פלאמברטק מציעה ייבוש מלא עד 10 ימים אשר לא משאירה זכר לרטיבות. אם נמאס לכם לחכות עד שהבית שלכם יחזור לקדמותו הגיע הזמן לפנות לאנשי מקצוע. יש באפשרותכם להיכנס לאתר ולהתרשם מהשירות המקצועי אותו מציעה פלאמברטק.

(צילום: פלמבר טק)
Exit mobile version