Site icon מקומון רמת גן

היתרונות של פניה לאנשי מקצוע בתחום ניקוי ארובות ומנדפים

קרדיט - unsplash.com

אנשי מקצוע ממליצים על ניקוי או בדיקה של הארובה פעם בשנה. וחשוב לעשות זאת על ידי חברת שירות ניקיון ארובות מקצועית. בגלל המורכבות של הארובה ומערכת החימום, מומלץ לבצע להזמין מנקה ארובות שיבדוק את הארובה לעומק כדי לאתר בעיות לפני שהן הופכות מסוכנות או יקרות לתיקון. לכן, אם תעסיקו צוות מומחים מורשים, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהמשימה תושלם ביסודיות ובצורה הטובה ביותר. חשוב להקפיד לשמור על הארובה שלכם בבית נקיה ומתוחזקת כדי לוודא שנשמרת גם הבריאות של כל החיים בבית.

מאילו סיבות חשוב להזמין שירוי ניקוי ארובות?

אם אתה רוצים לוודא שאתם לא מעמידים את הבית שלכם בסכנת שריפה, ניקוי הארובה שלכם פעם בשנה הוא חובה, ממש כמו ניקוי מנדפים בצפון במסעדות ומוסדות גדולים אחרים. ככל שיש יותר פיח בארובה, כך נוצרים יותר גזים, והאש פחות ידידותית לסביבה. מנקי ארובות אחראים על ניקוי מערכות אוורור כמו ארובות, תעלות עשן, קמינים וצינורות ארובות כדי לסלק גזים מסוכנים והצטברות פיח. יש להם גם את המומחיות הנדרשת בבטיחות אש והם מחויבים לעקוב אחר פרוטוקולים שנקבעו כדי להבטיח שירות ללא דופי. הם מנקים את כל הארובה, ויכולים להנחות את בעלי הבתים על התנהלות בטוחה למניעת שריפות.

מה לעשות לפני ניקוי הארובה?

כאשר מזמינים שירותי ניקוי ארובות, על בעלי הבתים לוודא שהקמין נגיש. הזיזו את הריהוט, כדי שבעלי מקצוע יוכלו לעשות את עבודתם. הבטיחות שלכם ושל משפחתכם היא בראש סדר העדיפויות של מנקי ארובות. אפר, פיח, בולי עץ חרוכים יכולים לעשות די בלגן. מנקה ארובות מיומן, לעומת זאת, ינקוט באמצעי זהירות כדי להגן על הבית שלכם מפני אבק על ידי שימוש בציוד מקצועי לניקוי ארובות. את ניקוי הארובות ניתן להתחיל מהחלק התחתון או העליון, לפי שיקול דעתו של איש המקצוע. בכל מקרה, כדאי לנקות את הציפוי שהצטבר משריפות עבר יש לגרד מבפנים הארובה כדי שניתן יהיה לטאטא ולנקות אותה באופן יסודי. כל העניין בשמירה על הארובה נקייה הוא כדי שתוכלו להשתמש בקמין מבלי לדאוג מפני שירפה או פגיעה בריאותית. צוות המקצוענים של אקו קלין יגיעו במהירות ויבצעו ניקוי ארובות מלא ובדיקה מקיפה, תוך הסרת כל סכנות השריפה הפוטנציאליות. כמו כן, חשוב לא לשכוח כי הארובה צריכה תחזוקה שותפת ולא רק ניקיון חד שנתי. חומרי הגלם מהם עשוי האח יכולים להיסדק, להתפורר או להתפרק, ולכן כדי לוודא כי הארובה נמצאת במצב שלא מסכן את השוהים בבית, חשוב להשתמש בשירותי התחזוקה של חברת אקו קלין.

Exit mobile version