Site icon מקומון רמת גן

הטיפול בשיניים שלכם לא יכול לעבור למועד אחר

קרדיט - Canva

על פי מחקרים שונים מחלות בחלל הפה מאפיינות משהו כמו שמונים וחמישה אחוזים מאוכלוסיית העולם. כאשר במדינות המפותחות השיעור של הסובלים ממחלות שיניים נמוך בהשוואה למדינות המתפתחות. השיניים שלנו משמשות אותנו להרבה מאוד דברים. הן עוזרות לנו לדבר בצורה תקינה. הן מאפשרות לנו ללעוס ולעבד מזון אשר בהמשך יעבור למערכת העיכול שלנו וישמש עבור אבני בניין לגוף וכן הלאה. באותה נשימה אנחנו נגיד כי רבים סובלים ממחלות כאלו ואחרות, כאבים וכדומה. אבל בפועל, לא עושים שום דבר כדי לטפל בבעיה. העניין הוא שפניה לאותו רופא שיניים חירום חיפה אולי יכול היה להימנע כל עוד הייתם מטפלים בבעיה בזמן. לכן, במאמר הבא, נדבר על הסימנים המעידים על כך שהגיע הזמן לפנות לרופא השיניים. נסביר על המחלות הנפוצות וכמובן, נעביר כמה טיפים אופרטיביים. אז בואו נצא לדרך ביחד עכשיו.

מה בעצם עלול להוביל למחלה של השיניים

אז כדי שנוכל להבין מה גורם למחלות בשיניים או בחניכיים, אנחנו צריכים לדבר קצת על מבנה השן. אז בגדול, השן בנויה משורש השן. הממוקם בתוך החך. השורש שומר על הכתר, על השן עצמה, שלא תזוז ממקומה. בהמשך, יש לנו את הרקמות הרכות הממוקמות על גבי השורש. מסביב יש לנו שכבה מינרלית עבה ולבנה. השם שלה זה אמייל. שכבת האמייל למעשה היא מה שאנחנו רואים כאשר אנחנו מדברים על השיניים שלנו. כאשר אנחנו לא מצחצחים את השיניים, שכבה של חיידקים נצמדת לשכבת האמייל. אותם חיידקים ניזונים מסוכרים המופרשים משאריות האוכל אותו צרכנו קודם לכן. כך, החיידקים ממיסים חלקים משכבת האמייל וזה מה שמייצר חורים.

אגב, עישון, תרבית חיידקים וכן הלאה, יכולים להוביל גם לשינוי הגוון של השיניים. מלבן לצהוב. במקרים כאלו כמובן אפשר לעשות הלבנת שיניים בחיפה. יש לנו היום את הטכנולוגיה הרלוונטית והיא נמצאת בשימוש נרחב.

מתי תדעו כי הגיע הזמן לבקש עזרה

אז הצעד הראשון הוא באמת לבקש סיוע מקצועי. אם יש לכם כאבים בשיניים. אם אתם מרגישים רגישות מיוחדת כאשר אתם אוכלים וכן הלאה. הרי שאתם צריכים לראות רופא. הזנחה תביא להדרדרות אשר תוביל לעוד מחלות. כך שבאמת לא כדאי לדחות את העניין הזה. המרפאה של ד"ר יואב פלמה עומדת לשירותכם. אנחנו נשמח לעזור לכם להרגיש יותר טוב. להעניק לכם טיפול בעת הצורך ולעמוד אתכם בקשר עבור מעקב. לפרטים, אנחנו פה.

Exit mobile version