Site icon מקומון רמת גן

הטיפול בדירה שלכם בידיים טובות

קרדיט - Canva

קניית דירה היא מאורע משמח אבל מלווה לא פעם בחששות בגלל איכות עבודת הבנייה שרוב האנשים אינם מוסמכים ובעלי ידע לבדוק אותה. לכן, חוק המכר מחייב כל קבלן להיות אחראי לכל בעיה שנוצרת בדירה בגלל טיב עבודתו או עבודת הקבלנים ששכר למטרה זו, והוא הכתובת היחידה לכל פנייה של הלקוח. במקרה של ליקויי בנייה אפשריים, לכל קונה שמורה הזכות לבדוק בתוך תקופת הבדק את מצב הדירה, ורצוי אפילו לפני מסירתה לידיו עם המפתח. לשם כך מומלץ לעבוד עם אנשי המקצוע שנותנים שירותי בדק בית מוסמכים, בד"כ מהנדסי בניין, ולקבל מהם דו"ח מפורט על ליקויי בנייה קיימים. אם חברת הבנייה מסרבת לתקן את הליקויים או לממן את תיקונם על ידי הלקוחות שהגישו זאת, אין מנוס מפנייה לשירותי עו"ד ליקויי בניה, ורצוי בהקדם. ככל שתתעכבו יותר עם הפנייה לבית המשפט אתם עלולים לגלות שהוא לא ילך לקראתכם, זאת בטענה אפשרית שאם יכולתם לחיות עם הליקוי שנים רבות זה סימן שלא מדובר בחריגה משמעותית מהתקנות. לכן, ככל שתפנו מוקדם יותר לטפל בכך, עו"ד תומר טייכמן – משרד עו"ד מגשר ונוטריון ישמח לעשות למענכם הכל כדי להשיג למענכם את התוצאות האופטימליות.

שיקולים שונים לכל משפחה

בכל משפחה יש את ההעדפות שלה לגבי העברת כספים ונכסים לדור הבא. יש מי שממתין לצוואה ויש מי שמעדיף לעשות תכנון מס נכון יותר ולחסוך מהדור הבא הוצאות ועלויות רבות. במקרים כאלה שבהם רוצים גם למנוע סכסוכי ירושה נוסף על החיסכון בעלויות, אפשר לבצע העברת דירה במתנה למי שבוחרים לתת לו אותה. זה אמצעי מצוין למנוע מלחמות ירושה משום שכעת כל אחד כבר מקבל את שלו ואין יותר ספקות וערעורים, וזה גם מאפשר לאנשים להימנע מתשלומים על מתנות שהחוק מאפשר לקבל ללא מיסוי מכביד. עם זאת, חייבים לעשות את זה נכון וחוקי ורצוי להתייעץ עם עורך דין על כך.

שירותים משפטיים חיוניים לענייני רכוש

ככל שיש יותר רכוש ונדל"ן שצריך לטפל בו מקצועית, כך רצוי לא לסמוך על ידע שצוברים מסיפורים בעיתונות ובטלוויזיה, ולהבטיח לעצמכם את כל הזכויות באופן חוקי. זה נכון גם לגבי העברת בעלות על דירה וגם לגבי תביעות שונות שנובעות מקניית דירה או השכרתה וכן סכסוכים משפחתיים או ערעור על צווי ירושה. חשוב לקבל ייצוג משפטים נאות בנוגע לנכס שלכם ואת זה ישמח לעשות למענכם תומר טייכמן – משרד עו"ד מגשר ונוטריון.

Exit mobile version