Site icon מקומון רמת גן

החלקות שיער פופולריות שאשכרה מזינות את השיער ומטפחות אותו

יש על החלקות שיער? אם תשאלי נשים רבות, התשובה תהיה – ברור שלא! החלקות פתרו לנו כל כך הרבה בעיות, והביקוש להן רק הולך ועולה. על אחת כמה וכמה, להחלקות טבעיות שלא רק שלא יזיקו לשיער אלא גם יסייעו לו ויטפחו אותו. אלו החלקות אורגניות כמובן ובמאמר זה, נכיר את סוגי ההחלקות האורגניות המומלצות והאהובות ביותר בישראל, ולאיזה סוג שיער כל אחת מהן תתאים. שנצא לדרך?

כל שיער וההחלקה שלו

זוכרת את הימים שבהם ידענו על סוג אחד בלבד של החלקה? וגם הוא, הכיל חומרים כימיים ולא טבעיים, שבידיים הלא נכונות ממש פגעו בשיער. ובכן, כיום המצב שונה והחברות מודעות לרצון הלקוחות, ליהנות משיער חלק וגם בריא. כך, נוצרו ההחלקות האורגניות. לכל אחד מהם יתרונות שחוזרים על עצמן, וכולן מכילות וויטמינים, חומרים מזינים וטבעיים שלא רק שאינם פוגעים בשיער, אלא ממש מסייעים לו להחלים ותורמים לברק ומגע המשי שלו. 

Result after lamination and hair straightening in a beauty salon for a girl with brown hair. hair care concept.

דבר נוסף שכדאי שתדעי, ותקשיבי – את הולכת לעוף על זה; מעכשיו, לא תצטרכי יותר להטריד את עצמך עם פן אחרי כל מקלחת, בכדי לשמור על השיער חלק. אכן, ההחלקות האורגניות משחררות אותך מעול הפן, ואת יכולה להמשיך בשגרת יומך בלי להתעכב שעות מול המראה בניסיון להחזיר את השיער למצבו החלק, פשוט כי הוא שומר על הצורה שלו באופן טבעי.

כיצד להתאים את ההחלקה לשיער שלך?

על השאלה הזו, יוכלו לענות רק המעצבים ומעצבות השיער, אנשי ונשות מקצוע שלמדו את רזי ההחלקות ויידעו כיצד לנתח כל שיער ושיער. על בסיס הניתוח והאבחון, יתאימו את ההחלקה המדויקת שגם עולה בקנה אחד עם שגרת היום שלך, כך שיהיה לך הכי נוח בעולם בכל יום מחדש – בלי פן, בלי עיכובים, ואפילו עם שעת שינה נוספת בכל בוקר. 

 

Exit mobile version