Site icon מקומון רמת גן

החזר מס מס הכנסה – בדיקת זכאות להחזר מס חינם! חברת זכותך

החזר מס מס הכנסה
צילום: freepik

חושב שמגיע לך החזר מס מס הכנסה? חברת זכותך מטפלת בכל תיקי מס הכנסה הזכאי להחזר מס! בדוק זכאות חינם ללא עלות עכשיו! תשלום על הצלחה בלבד. ממוצע החזר מס מס הכנסה שאנו משיגים ללקוחות שלנו למגיע לאלפי שקלים בשנה! אנו מטפלים בתיקי החזר מס הכנסה לשכירים, החזר מס מס הכנסה לעצמאים ובעלי עסקים, חברות וכל מי שנמצא בשוק העבודה, אפילו כמה חודשים בלבד בשנה. חברת זכותך מטפל בזכויות החזרי המס של אזרחים החל מגיל 18 ועד פנסיונרים שסיימו את עבודתם ודווקא להם ייתכן ומגיעים עשרות אלפי שקלים שהם כלל אינם מודעים לכך! בדיקה פשוטה ללא עלות תגלה אם מגיע לכם לקבל כסף מהמדינה. חייגו כעת לביצוע הבדיקה או השאירו פרטים לחזרה!

בתקופה לאחר הקורונה רבים זכאים לקבל החזר מס הכנסה לשכירים!  

החזר מס הכנסה לשכירים יכול להיות משולם למי שזכאי לכך עבור 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית. קיימות סיבות רבות עבורן ניתן לקבל החזר מס מס הכנסה. חלק מהסיבות קשורות ישירות למקום העבודה בו עבדתם בשש השנים האחרונות, משך הזמן בו עבדתם בצורה רצופה או חלקית במהלך אותן שנים, מדרגת השכר שלכם ועוד אלמנטים הקשורים אך ורק לסוג העבודה וכדומה. במקרים אחרים ייתכן ומגיע לכם החזר מס מס הכנסה בשל סיבות אחרות, אישיות, רפואיות וכלכליות. חברת זכותך עושה בירור מקיף ויסודי ומגלה האם מגיעים לכם כספים מהמדינה במסגרת החזר מס, הטבת מס או נקודת זיכוי מס בשל כל סיבה שהיא, לא רק בשל שינוי מקום עבודה!

לא רק החזר מס הכנסה לשכירים! החזר מס הכנסה לעצמאים – בדקו זכאות עכשיו!

החזר מס מס הכנסה מגיע בדרך כלל יותר דווקא לעצמאים. כל מי שמוגדר כעצמאי בין אם עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה. אזרחים שמקור הכנסתם נפגע בתקופת הקורונה זכאים למענקים שונים, אותם ניתן לקבל דרך פתיחת בקשה לקבלת מענק באתר רשות המס. מדובר באלפי שקלים בחודש! בעקבות מגפת הקורונה נוצרו תנאים יוצאי דופן בשוק העבודה ואזרחים רבים זכאים לכספי סיוע שונים: מענקי עבודה מסוגים שונים, החזרי מס ועוד. עבור עצמאים אשר מנהלים את תיקם לבד מול מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי, הקורונה יצרה בלגן שלם וייתכן והם זכאים לכסף שהם אינם מודעים לו או שעליהם יהיה לשלם קנס במידה ולא יעמדו בכל תנאי המענק וימשכו כסף שיצטרכו להחזיר בסוף השנה או בשנה הבאה במידה והכנסתם לא נפגעה בשיעור של 40% או 25%.

עצמאי? מגיע לך החזר מס מהמדינה! בדוק זכאותך עכשיו!

חברת זכותך שמחה לטפל בכל מקרה של בלבלו ואי וודאות שנוצר עבור עצמאים רבים בשל המצב החריג. מומלץ לכל עצמאי לבדוק באופן מידי זכאות לקבל החזר מס מס הכנסה, לבדוק זכאות למענק קורונה או מענק מס הכנסה שלילי ועוד. חברת זכותך מטפל בכל המקרים הללו ותשמח להעמיד לרשותכם את מומחיה לבדיקת סטטוס המס שלכם וסידור המצב מול רשות המס על מנת שלא תאלצו לשם מס מצד אחד ולעומת זאת תזכו לקבל את כל הכספים המגיעים לכם, כספים בסכומים גבוהים יחסית שעצמאים רבים זכאים להם בשל הקורונה אך לא קיבלו מכיוון שלא ידעו כיצד לגשת לנושא ולהגיש את הבקשות לקבלת המענק דרך אתר רשות המיסים.

בדיקת זכאות להחזר מס בקלות ובמהירות – חברת זכותך – החזר מס מס הכנסה

נשמח לסייע לכל עצמאי, שכיר, אם חד הורית, מי שפרש לגמלאות וכל אזרח אחר הנמצא או נפלט מעגל העבודה, להשיג החזר מס מס הכנסה. חברת זכותך תבצע עבורכם בדיקה חינם ללא עלות ותגיש עבורכם את הבקשה להחזר מס עם אחוזי הצלחה של מעל 90% עבור לקוחותינו! בדקו גם אתם את זכאותכם לקבל החזר מס מס הכנסה בנסיבות שונות: תעסוקתיות, רפואיות, אישיות ועוד. החזר מס יכול להינתן עבור שנים קודמות ועד 6 שנים אחורה רטרואקטיבית! במידה ושיניתם מקום עבודה בשנים האחרונות, פוטרתם או התפטרתם, יצאתם לחופשה ללא תשלום, עבדתם בשתי עבודות או פתחתם תיק עצמאי בנוסף על עבודתכם כשכירים, מומלץ לבצע תיאום מס ובדיקת סטטוס מס ברשות המיסים על מנת ליישר קו ולשלם אך ורק את מה שאתם צריכים לשלם לפי רמת הכנסתכם ומדרגת המס האמיתית בה אתם נמצאים. בדיקה פשוטה ללא עלות יכולה להיות שווה לכם אלפי שקלים בשנה! פנו כעת למומחים של חברת זכותך לבדיקת סטטוס המס שלכם מול רשות המס בהקדם וקבלת החזר מס מס הכנסה עד 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית!

זכותך ליהנות מהחזר מס מהמדינה! בדוק זכאות חינם ללא עלות באתר!

בצעו בדיקת זכאות להחזר מס וגלו האם מגיעים לכם ליהנות מהחזר מס חודשי או שנתי! בנוסף מומלץ לבדוק כמה נקודות זיכוי אתם מקבלים ממס הכנסה. כל אזרחי בישראל זכאי לקבל נקודות זיכוי למס לפי הסטטוס האישי, המשפחתי, הבריאותי והתעסוקתי שלו. המינימום של סך נקודות זיכוי המס המגיעות לכל אזרח ואזרחית הוא 2.25 נקודות זיכוי מס שכל אזרח ואזרחית מקבלים כברירת מחדל. כל נקודה שווה כ-220 שקל אך אזרחים רבים זכאים ליהנות משלוש, ארבע, חמש ואף יותר נקודות זיכוי מס כל חודש! איך זה נקבע? בהתאם לכמות הילדים שיש לכם, גיל הילדים, מצבכם הבריאותי ומצבם הבריאותי של הילדים, מצבכם המשפחתי (גרוש, חד הורי וכו') ועוד פרמטרים.  בדקו עכשיו את סטטוס המס שלכם ואולי תגלו שמגיע לכם נקודות זיכוי מס נוספות כל חודש!

החזר מס מס הכנסה ללא בעיה – מגישים, בודקים, מקבלים! חברת זכותך!

זכותך בודקת עבורכם את סטטוס המס שלכם, עוברת על התיק שלכם ומאתרת את כל מקומות העבודה בהם עבדתם על מנת להבין כמה נקודות זיכוי מס מגיעות לכם, איזה החזר מס מס הכנסה מגיע לכם, איזה מענקים מגיעים לכם ומייעצת לכם כיצד לפעול בצורה נכונה, במיוחד לקראת סוף שנת המס, אלה דוחות ומסמכים עליכם להגיש ועוד. תנו לנו להתעסק בכל העניינים הבירוקרטיים הסבוכים מול רשות המס. יש לנו גישה למחשבי המס וכן גישה פיזית למשרד הרשות שעל פי רוב סגורים בתקופת הקורונה. אנו עובדים מול פקידי השומה הרלוונטיים ומזרזים כל בקשה להחזר מס, במיוחד בתקופה עמוסה זו בה מאות אלפי אזרחים נזקקים לשירותי רשות המס בשל מגוון סיבות בצל משבר הקורונה ומסיבות אישיות אחרות.

אל תוותרו על זכותכם ליהנות מהחזרי מס, הטבות ונקודות זיכוי מס! המצב המיוחד בו אנו מצאים גרם למקרים רבים מהרגיל של אזרחים הזכאים להחזרי מס מסיבות שונות: בריאותיות, משפחתיות ועוד. חברת זכותך מסייעת לכל אחד ואחת מהאזרחים הזכאים להחזרי מס מכל סיבה שהיא בצורה המקצועית והמהירה ביותר. מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים לטיפול מידי בתיק שלכם מול מס הכנסה. להתראות ובהצלחה!

Exit mobile version