Site icon מקומון רמת גן

החברה המובילה לעיצובי בלונים מרשימים

עיצוב בלונים לחתונה

עיצוב בלונים לחתונה ללא ספק הפך להיות הדרך הטובה ביותר בה רבים בוחרים על מנת לייחד את החתונה שלהם מחתונות של אחרים. רוב הזוגות המתחתנים מעצבים את חתונתם בסגנון קלאסי ושמרני ומקשטים את מקום האירוע עם פרחים או עם נרות, אך כיוון שזה מה שמרבית הזוגות בוחרים, חתונות רבות מתחילות להיראות אותו דבר ולכן חשוב למצוא את האלמנטים שיסייעו לייחד אתכם. בלונים הם משמחים, מפתיעים, צבעוניים ומלאי קסם. עם בעל מקצוע מומחה תוכלו ליצור איתם מגוון צורות וצבעים שיהיו מפתיעים אך גם מתאימים לאופי של הזוג. חברת my-balloons הבלון שלי, עבדו כבר עם זוגות רבים והם יודעים כיצד לייצר שלל צורות מהבלונים שלהם. בזכות הניסיון שלהם הם ידעו להיות רגישים ולעזור לכם להתכוונן במידה ותצרכו עזרה.

עיצוב בלונים לחתונה בקיץ

ללא ספק העונה הכי טובה להתחתן בה היא הקיץ. בערב יש רוח נעימה, אפשר ללבוש בגדים קצרים וישנה אווירה של חגיגה באוויר. הדבר הטוב הנוסף הוא אפשר לקיים את החתונה בחוץ תחת כיפת השמיים. כשחושבים על עיצוב בלונים לחתונה חשוב לקחת את הדבר בחשבון. לחתונה בחוץ אמנם לא נוכל לחבר בלונים מרחפים לתקרה (היות ואין כזו), אבל נוכל לייצר בלוני עמודים מרהיבים, גבוהים ככל שנרצה שיהיו מפוזרים ברחבי חלל החתונה. ניתן גם לתחום את השביל בו צועדים החתן והכלה לחופה בעזרת עמודים נמוכים יותר, ובכך להוסיף צבע למסלול שלהם לזוגיות. לכל עמוד בלונים אפשר להוסיף במרכז בלון הליום מרחף שאותו גם ניתן לחלק לאורחים כשהם נכנסים לחתונה.

credit https://my-balloons.co.il/

קיר בלונים

אם בחרתם להתחתן בתוך אולם סגור, תוכלו להתפרע עם עיצוב בלונים לחתונה ולעשות קיר בלונים שיהיה בכניסה לאירוע. כל אדם שיכנס יתפעל מיופיו ומהרושם שקיר כזה מייצר. ניתן במרכז הקיר לרשום את שמות החתן והכלה או לרשום עם בלונים "מזל טוב". תוכלו גם לשים לצד הקיר שלטים קטנים עם משפטים מצחיקים וכך יוכלו האורחים להרים אותם ולהצטלם כשהקיר ברקע שלהם. חברת my-balloons הבלון שלי, היא חברה ותיקה ומקצועית בתחומה, אשר אלפי לקוחות מרוצים יעידו שהיא מומלצת וכי הצוות שלה אדיב, נעים וזמין.

קישוטי בלונים לאירועים

ללא ספק, קישוטי בלונים לאירועים הפכו להיות משהו שאין אירוע אחד בלעדיו. חתונות, בר ובת מצוות, ימי הולדת, ימי נישואים, ערבי חברה, פתיחות והשקות של חנויות ואפילו לידות מביאים איתם הזדמנות מעולה לחגיגה ולקישוט של בלונים שיעטרו את המאורע. ניתן ליצור קירות בלונים לקישוט, או לחילופין עמודי בלונים מפוארים בגוון צבעים המחמיאים למאורע, התואמים לנושא או ללוגו החברה באירוע החברה. כמו כן, ניתן ליצור גם שער מבלונים אשר דרכו יכנסו המוזמנים לאירוע, מה שיהפוך את הכניסה למרגשת וייחודית. אצל my-balloons הבלון שלי, תמצאו בלונים באיכות גבוהה מאוד שיהוו אלמנט עיצובי ייחודי, מיוחד ויוקרתי.

קישוטי בלונים לאירועים משפחתיים

אנשים רבים חושבים שקישוט של בלונים הוא דבר ששמור רק לסוכנויות רכב או לאירועים גדולים והומי אדם אך לא כך הדבר. ניתן כמובן לעשות גם קישוטי בלונים לאירועים משפחתיים. כל משפחה יכולה להתפנק בעמוד בלונים עבודת יד שיעטר את הסלון כשחוגגים יומולדת לבת הקטנה לדוגמה. ניתן כמובן גם להפתיע את אמא ולקשט את כל החדר שלה עם בלונים תלויים מהתקרה. אם הבת שלכם חוגגת יום הולדת שש עשרה, תוכלו לקנות לה שני בלונים ענקיים של הספרות אחת ושש ואלו יעמדו כמו שני עמודים ויהיו הפתעה בשבילה כשתחזור הביתה מבית הספר. יש אינסוף אירועים משפחתיים שתוכלו לחגוג ולקשט עם בלונים מעוצבים.

בלונים בהדפסה אישית

אם תרצו להשקיע אף יותר, אתם לא חייבים לקשט רק עם בלונים בצבע אחד או כמה צבעים ביחד, אתם יכולים גם להדפיס על הבלונים מה שתרצו. זה יכול להיות תמונה של המשפחה מחופשה משפחתית, כיתוב יפה, איור מקסים או לחילופין תמונה של לוגו החברה או הסלוגן שלה, מה המתאים במיוחד לאירועי חברה ואירועים עסקיים בכלל. חברת my-balloons הבלון שלי, בעלת ניסיון וותק רב שנים בתחום ומציעים שלל של אפשרויות להדפסה.

Exit mobile version