Site icon מקומון רמת גן

הדרכה חשובה בכל ארגון

אחד מן הסקרים החשובים ביותר אשר יש לעשותו בכל מפעל או ארגון זהו סקר סיכונים אשר מטרתו של סקר הסיכונים זה למעשה לזהות ולאתר דברים אשר יכולים להוות מפגעי בטיחות אשר עלולים להיות מסוכנים לעובדים במקום. כמו כן על מנת לעשות סקר בטיחות בצורה טובה ואיכותית יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים והם:

וישנם עוד גורמים, אך בשביל לעשות סקר סיכונים בצורה טובה ואיכותית תוכלו לפנות ליועץ בטיחות מוסמך אשר יודע לבצע הליך זה בצורה טובה ואיכותית וזאת על מנת להגביר את הביטחון שלכם במפעל\בארגון.  לשם כך תוכלו לפנות לאשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ אשר הינו יועץ בטיחות ברמה הגבוהה ביותר שיש. אשר אביזמר דוגל בשיטה הפרואקטיבית אשר דרכה הוא למעשה פועל על מנת לגלות את הנזקים והתקלות בטרם התרחש משהו. כמו כן אשר הינו בעל ניסיון עתיר שנים בתחום הבטיחות תוך כך שהיה בצבא קצין בתפקיד הבטיחות בחיל האוויר.

שיעורים חשובים בבטיחות

אחת מן ההדרכות החשובות ביותר בתחום הבטיחות היא ללא ספק הדרכת כיבוי אש אשר באמצעותה יבינו המודרכים את החשיבות, במטפים, ספרינקלרים, מושגי יסוד בבטיחות אש, מניעת מצבים אשר גורמים לשריפות ועוד. כמו כן כחלק מההדרכה יעברו המודרכים הליך שבו ילמדו להשתמש במטפים, וכן יעברו הדרכה על מנת להבין איפה נמצאים המטפים, מהם הסיכונים במכונות השונות במפעל, וכן יבינו איפה הם דרכי המילוט המהירות ביותר וכן גורמי הסיכון הנפוצים ביותר, וזאת על מנת להגביר את המודעות וכן את הביטחון של העובדים.

 

בטיחות מעל הכל

כל בעל מפעל או ארגון יודע שאחד הדברים החשובים ביותר במפעל זהו תחום הבטיחות שכן תחום זה הינו הכרחי וכל שנה מחדש אנשים נפצעים ואף נהרגים במפעלים כתוצאה מחוסר תשומת לב, הן של המועסק והן של המעסיק, והדבר מוביל לנזקים עצומים. לשם כך תוכלו לפנות לאשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ אשר הינו יועץ בטיחות מומחה תוך כך שהינו בעל ניסיון עתיר שנים. אשר ליווה יותר מ120 מפעלים בתחומים כמו: מזון, תעשייה, אלקטרוניקה וכו'. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-4755571 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא

Exit mobile version