Site icon מקומון רמת גן

הדרך לדירה מתחילה בעורך דין

credit: canva.com

קניית דירה היא אחת העסקאות החשובות ביותר מבחינה כלכלית ואישית. ביתכם הוא מבצרכם והמקום בו תבלו את מירב זמנכם, לכן הוא צריך להיות נוח, נעים ולמלא אחר כל הצרכים והרצונות שלכם. בניגוד להסכמי שכירות קצרי טווח, בהן עורך דין לענייני מקרקעין הוא פרט שולי, עסקת קניית דירה מחייבת את עזרתו של עורך דין מקרקעין מיומן. עורך הדין שלכם ילווה וידריך אתכם לאורך כל תהליך הרכישה – מהשלבים הראשוניים בהם תבדקו את הנכס ועד לחתימת החוזה, התשלום, ותהליך המשכנתא.

לבחור את עורך הדין הנכון

כאשר בוחרים עורך דין קניית דירה, הדבר החשוב ביותר לוודא הוא שאכן מדובר בעורך דין המתמחה בתחומי הנדלן והמקרקעין. תחום המקרקעין דורש בקיאות בהמון פרטים קטנים, ובדקויות שניתן להיתקל בהן בעת חתימת חוזה, לכן בחירת עורך דין לענייני מקרקעין בעל ניסיון מפואר ובעל לקוחות מרוצים היא המפתח לעסקת קניית דירה מוצלחת. עורך הדין הנכון יוודא את זהות בעל הנכס ויבדוק שאכן הנכס רשום על שמו בטאבו, כמו גם את הבעלות על החניה. עליו לבצע בדיקות רבות כגון בדיקת חריגות ואזהרות בנייה כדי לוודא שכל הנמצא בנכס נמצא שם בצורה חוקית ובטוחה, בדיקת ליקויי בניה שנמצאים בדירה טרם כניסתכם, וגם בדיקה מקדימה לאיתור משכנתא קיימת הרשומה על הדירה.

דגשים אחרונים לסיום התהליך

לבסוף, עורך הדין שתבחרו צריך ללוות אתכם לפני, במהלך, וגם אחרי חתימת החוזה. עורך דין לענייני מקרקעין יוודא שהמסמכים אשר אתם חותמים עליהם הם אכן בעלי אותם התנאים אליהם הסכמתם מראש עם בעל הדירה וידאג שלא יכניסו סעיפים וחיובים ללא ידיעתכם. בסיום התהליך, על עורך הדין שלכם מוטלת המשימה לדווח על העסקה למשרד מיסוי מקרקעין ולדאוג שנרשמה אזהרה בטאבו לטובתכם ושהדירה אכן רשומה על שמכם. כאשר אתם מחפשים עורך דין קניית דירה בבואכם להתחיל תהליך קניית דירה, כדאי לפנות למשרד כמו משרד עורכי דין אביבה קלר, שהוא משרד בוטיק בעל ניסיון רב שנים בתחומי הנדלן והמקרקעין המציע שירות מקצועי, איכותי ולא מתפשר תוך שמירה על אינטרס הלקוח.

Exit mobile version