Site icon מקומון רמת גן

האם bet 365 החליפה את הטוטו והווינר, או שהיא רק התווספה להם

האם ימי הטוטו והווינר חלפו מן העולם? איך כניסתה של bet 365 שינתה את דפוס הבילוי של אוהדי הכדורגל בישראל ובעולם וחשפה אותם לענפי ספורט חדשים במקביל.

כמו בהרבה ממדינות העולם, גם בישראל הקהל אוהב כדורגל, ורבים מחובבי ענף הספורט המדהים הזה, שתמיד מספק הרבה אקשן, אדרנלין ורגעי שיא, נהנים גם מניחוש תוצאות המשחקים. 

עד לשנת 2002 לא מעט גברים נהגו להתקבץ בימי שבת ולהאזין לתוצאות המשחקים ברדיו תוך כדי מעקב אחר ניחושי הטוטו, אך מאז אותה שנה נכנס שחקן חדש למגרש, המכונה ווינר.

כניסתו של הווינר לתחנות הטוטו שינה את הרגלי הצריכה

הווינר פתח בפני חובבי הספורט את ההזדמנות לנחש תוצאות משחקים לאורך כל ימות השבוע. בין אם אתם חובבים כדורגל או לא, מגוון רחב של בטים נפתח לקהל, מה שהפך את הספורט לחלק משגרת היום יום של הרבה מאוד אוהדים.

הווינר הפך להיות פופולרי במהרה, ובאוגוסט 2010 הוחלט כי בטופס הטוטו יופיעו 15 משחקים, במקום 16, כפי שהיה נהוג עד לאותה עת. השינוי הזה הראה באופן מובהק שהקהל נהנה מבטים מזדמנים, ושניחושי תוצאות משחקים הם פעילות אהודה בקרב הקהל הישראלי, שרק רוצה יותר הזדמנויות.

לכן זה לא מפתיע, שבמהלך השנים האחרונות גם ברשת הלכה וגדלה פעילות מקוונת ענפה בקרב אוהדי ענפי הספורט השונים. bet365 היא בין הזירות המקוונות הכי חמות, שמושכת יותר ויותר אוהדים, גברים ונשים כאחד, שמחפשים בטים מזדמנים במגוון ענפי ספורט, הכדורגל ביניהם.

קרדיט תמונה: freepik

למה אנשים נהנים מבטים מזדמנים?

כמו הרבה תחומים בחיינו, התרגלנו ללחוץ על הכפתור ולהזמין מוניות, ארוחות, ואפילו פרטי אופנה. הכל במרחק של קליק, וגם משחקי הספורט זמינים כעת בנייד ובכל מכשיר דיגיטלי שנמצא ברשותנו. 

האפשרות להיכנס לאתרי ווינר או bet 365 זמינה לאורך כל שעות היממה, וכל מה שצריך זה חיבור לאינטרנט כדי להיחשף לעולם שלם של חוויות ומשחקים. זה חוסך את זמני הנסיעה וההמתנה בתור בתחנות הטוטו, ואפילו מחקר מקדים ניתן לעשות באופן עצמאי דרך הסלולרי או המחשב. כמו כן, המשתמשים נהנים מממשקים נוחים וידידותיים וחוויית גלישה באיכות גבוהה. לצד מגוון משחקים והצעות נוספות, האפשרות לנחש תוצאות משחקים הפכה להיות קלילה ומהנה הרבה יותר. 

למעשה, המעבר של הווינר לרשת היה רק אבן דרך בשינוי גלובלי שאירע בארץ ובעולם. נכון להיום, גם מי שלא נהגו למלא בעבר את טפסי הטוטו והווינר, נהנים כעת בפלטפורמות המקוונות, שמציעות שידורי משחקים חיים, מאמרים אינפורמטיביים על עולם הספורט וענפי הספורט השונים, ומציעים זירה שוקקת, קהילה מלאת תשוקה ואהבה לעולם הספורט ומקום אחד שמרכז את כל הטוב הזה במסך הקטן.

כל עולם הספורט בכך היד

אך הבשורה הטובה באמת עבור אוהדי הספורט היא, שפיתוחן של פלטפורמות מסוג bet 365 מאפשרת לקהל להיות חשוף לספורט מרחבי העולם כולו. כעת, ניתן לצפות במרוצי סוסים, משחקי טניס, רוגבי ועוד מגוון רחב של משחקים, לגוון את התשוקה לספורט ולהעשיר את החוויה של האוהדים. עם ממשקים נוחים, כל אחד יכול להיכנס דרך הנייד אל עולם שלם של חוויות ומשחקים ולחוות את הריגושים האהובים סביב השעון. קראו עוד 5 עובדות מעניינות ומפתיעות על התפתחות עולם הכדורגל.

אף על פי, שעבור חובבי הטוטו הוותיקים המעבר לזירה הדיגיטלית לא היה טבעי, כולם מגלים, שכאן יש יותר אקשן – הכל יותר מהיר, יותר דינמי ויותר מסעיר. ובספורט, זה בדיוק מה שמחפשים!

 

Exit mobile version