Site icon מקומון רמת גן

3 סוגי שיפוצים שבאמת עושים שינוי בבית

שיפוץ וריצוף

שיפוץ. צילום: פיקסביי

מי לא אוהב את ההרגשה של בית משופץ? אין תענוג גדול יותר מבית שעבר שיפוץ, שהכול בו חדש, שהכול בו מרווח, מסוגנן ונקי. הכול משתנה לאחר השיפוץ – ההרגשה, האווירה, האופי, הסגנון העיצובי. מעצבי פנים ממליצים לשפץ בית בכל עשרים שנה ולערוך תיקונים ועדכונים בכל עשר שנים כדי להתאים את הבית למגמות עיצוב מודרניות, להימנע מבעיות תשתית ולהרגיש טוב. חולמים על שיפוץ בבית? הינה כל הסיבות לשפץ את הבית והדובדבן שבקצפת – 3 סוגי שיפוצים שבאמת עושים שינוי בבית.

למה כדאי לשפץ את הבית?

לחולל שינוי אמיתי בבית

1.     סילוק מסתור הכביסה ושימוש יעיל בשטח שהתווסף

אם יש לכם חדר כביסה שמרגיש צפוף ועמוס, ואתם ממילא משתמשים במייבש הכביסה בלי סוף, הסרת מסתור כביסה והרחבת החלל יכולים ליצור אזור פונקציונלי מאורגן יותר או להרחיב את האזורים המשותפים כמו המטבח, פינת האוכל והסלון. במקום מסתור הכביסה אפשר להתקין מדפי אחסון, ארונות גדולים ומשטחי עבודה כדי להפיק את המרב מהשטח שהתפנה. לחלופין אפשר להמיר את חדר הכביסה לחדר רב־תכליתי כמו משרד ביתי, חדר כושר או חדר אורחים או להרחיב את האזורים המשותפים. פעולה זאת כשלעצמה מוסיפה ערך לבית, מגדירה מחדש את יופיו וקובעת את הפונקציונליות שלו.

2.     ריענון צבעי הקירות

שכבת צבע רעננה יכולה לשנות כליל את האופי של הבית ולתת לו מראה חדש ומעודכן. בין אתם חולמים על חלל פנימי נעים ומרגיע, ובין שאתם חושבים דווקא על סגנון עיצובי תוסס ואנרגטי, צביעת הקירות היא דרך משתלמת ויעילה לקבל את האפקט הרצוי. אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים וגימורים ולהתנסות בטכניקות צביעה שונות כדי לבנות טקסטורה ייחודית וליצור עניין.

3.     חידוש האריחים בחדרי הרחצה

חדרי הרחצה הוא חלק חשוב מהבית, וחידוש האריחים יכול להוסיף לו נופך מודרני ויוקרתי. בין שתבחרו באריחים גדולים ומבריקים, ובין שתעדיפו דוגמאות פסיפס מורכבות, אריחים חדשים ישנו לחלוטין את התחושה ואת האווירה בחדרי הרחצה. ואם בחידוש אריחים עסקינן, מה דעתכם להחליף גם את המרצפות, את המקלחון ואת האמבטיה? אם כבר שיפוץ, אז עד הסוף, לא?

Exit mobile version