Site icon מקומון רמת גן

האופנה מתחילה מהראש

קרדיט לתמונה - hallel-luzon.co.il

המראה המעוצב והשלם של כל אאוטפיט מבוסס גם על אבזור נכון ואין כמו מטפחות מעוצבות כדי להכתיב את המראה הזה ולקבוע את הרושם שעושה אישה יפה בזכותן. המטפחות שמעוצבות במיוחד לנשים שאוהבות להשלים את הביגוד היומי והחגיגי שלהן בכיסוי ראש תואם את מצב הרוח ואת הטעם שלהן ובמחיר שווה לכל כיס. המטפחות מעוצבות בהשראה על פי מוטיבים שונים שלקוחים מהטבע, מעונות השנה, מחגי ישראל ומהפסיפס האנושי המרהיב של כל ציבור הנשים בישראל. הודות לכך, כל אישה מוצאת את המטפחת שמתאימה לה ולרוב אפילו יותר מאחת, כשהיא מתאימה אותן לתלבושות ולמצבי הרוח שלה. המטפחות מחמיאות לכל אחת, מאפשרות קישורים מגוונים שמתאימים לכל סגנון לבוש וטעם, ומלוות אתכן שנים רבות הודות לחומרים האיכותיים ולצבעים העמידים שיש בהן. מטפחות אלה ניתנות להזמנה באתר של הלל לוזון והן מתחדשות פעמיים בשנה בקולקציה חדשה ויפהפייה שכבר קנתה לה אוהדות רבות.

כיסויי ראש לא חייבים לשעמם

השנים החולפות הביאו אתן גם חידושים אופנתיים וככל שרבים הסגנונות בלבוש של האישה הדתייה וההעדפות נוסף על כללי הבסיס, אפשר למצוא שלל כיסויי ראש שיכולים להתאים לכל גיל ולכל סגנון אישי. ההעדפות שלכן בבחירת מטפחת הן אלה שמלוות אתכן בבית, בעבודה, בלימודים, בבית הכנסת ובאירועים משפחתיים. המטפחות אינן משעממות ואינן חד גוניות אלא תוססות ושמחות, רבות מרקמים וגוונים ומשקפות הרבה יותר מאשר חובה דתית והלכתית לאישה הדתית. כיסוי ראש לנשים דתיות משקף גם הרבה מאוד טעם וצבעים של אישיות ואופי, של הרבה אמירה אופנתית משכנעת שנראית מושלמת כשהיא מתלווה למאור פנים ולחיוך נעים. זו המטפחת שעושה את האווירה לא פחות מהאישה והיא מתאימה לכל אחת שמחפשת אמירה אופנתית שתבטא גם אותה.

פונקציונלית ואסתטית

מטפחות ראש נחשבות כבר שנים רבות למקום שבו היצירתיות של האישה הדתית באה לידי ביטוי נוסף על התלבושת שלה, והיא אביזר מושלם שמשלים את הבחירה האופנתית שלה. לכל אישה יש את מלתחת כיסויי הראש שלה מבדים שונים שמתאימים לאירוע ולמטרה. יש מטפחות מרהיבות שמתאימות לאירועים נוצצים ומדגישים את הפנים השמחות ויש כאלה שמנעימות את היום בצבעים שמחים ובדוגמאות מרנינות ושובות לב במוטיבים שלהן. כל מטפחת והאמירה הפרטית שלה לכל אישה שבוחרת בה, ולכן הן מתחלפות פעמיים בשנה ומוסיפות השראה לכל אחת. הלל לוזון שמחה להעניק לאישה הדתית את המטפחת המעוצבת שחביבה עליה ואומרת לה הרבה יותר מרק כיסוי ראש.

Exit mobile version