Site icon מקומון רמת גן

דק לחצר – כל מה שצריך לדעת

אחרי לא מעט לבטים, החלטתם שהגיע הרגע. אתם מוכנים לתכנן את הדק המושלם לחצר שלכם, זה שיהפוך את המרחב החיצוני של הבית לפינה נעימה לאירוח, וגם לזמן איכות משפחתי או לערב אינטימי. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, הנה כמה נקודות חשובות למחשבה.

עניין של מחיר

סביר להניח שאחד הנושאים המרכזיים שמנחים אתכם בתהליך קבלת ההחלטות, הוא הנושא הכלכלי. הגדרתם לעצמכם תקציב ברור, ובאופן כללי אתם מעדיפים להימנע מפתרון יקר שידרוש משאבים גבוהים במיוחד. אלא שלא פעם דווקא הדק הזול הוא היקר ביותר. כשאתם בוחרים דק לחצר זכרו שאתם מקבלים החלטה לטווח הארוך, ועלות החומר או ההתקנה היא רק הצעד הראשון. דק זול יעלה לכם ביוקר כשתצטרכו לשייף ולצפות אותו בכל שנה מחדש כדי לשקם אותו אחרי הגשמים או להחזיר לו את הצבע החד והמזמין בתום הקיץ הלוהט. דק סינטטי, שמבטיח עמידות לאורך זמן, הוא ללא ספק פתרון נהדר שיכול להתאים בדיוק לצורך הזה.

עניין של נוחות

כדי להמשיך וליהנות מהדק שלכם לאורך שנים, סביר להניח שתצטרכו להשקיע לא מעט גם בניקיון ובתחזוקה. כאמור, ישנם חומרים שונים שידרשו מכם השקעה רבה, גם בשורת התקציב, אבל ישנם דקים שהתחזוקה שלהם קלה הרבה יותר. דק סינטטי הוא דוגמה מצוינת: הניקיון שלו פשוט להפליא, ועם מים וסבון תוכלו לנקות אותו בכל זמן וללא מאמץ. הוא נשאר יציב ועמיד, הוא לא נסדק וצבעו נשמר לאורך זמן.

צילום: יח"צ

התקנה עצמית או מקצועית?

אם אתם אוהבים להתקין דברים בעצמכם ובאופן כללי מרגישים שיש לכם את היכולת להתקין את הדק שלכם לגמרי לבד, זו דרך לא רעה בכלל לחסוך בעלויות. למעשה, חברות שונות עשויות להציע הדרכה פשוטה ונוחה שתאפשר לכם לבצע התקנה ברמה גבוהה מאוד, גם ללא גורם מקצועי. עם זאת, התקנה מקצועית היא פתרון אידאלי שיעניק לכם ראש שקט הרבה יותר. כך תוכלו לדעת שהדק שלכם בידיים טובות, ושהחצר שלכם תהיה תיראה נפלא בכל יום במהלך השנה – ולאורך שנים רבות, ללא חשש, ובעיקר בהנאה גדולה.

מעוניינים בדק לגינה, דק לבריכה או דק למרפסת, הגעתם למקום הנכון, חברת TREX המומחית בייצור של דקים סינטטיים ומעקות חוץ מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 073-374-5500 או לבקר אותנו באתר האינטרנט בכתובת: https://trex.co.il/.

Exit mobile version