Site icon מקומון רמת גן

גם אמנים יכולים להצליח בעסקים

קרדיט canva

אמנים רבים שרוצים להתפרנס מאמנותם לא מבינים בעסקים בדיוק כמו אחרים שמקימים עסק ורוצים להתפרנס ממנו, אלא שבשונה מאחרים, אצלם קיים מיתוס שמאמנות אי אפשר להרוויח או להתפרנס. זה בדיוק מה שמכשיל אותם משום שהם נוטים לוותר על הטיפול בפרטים הקטנים שמבטיחים הצלחה ונמנעים מהעבודה היומית האפורה שנדרשת לשם כך. כדי להבין איך הופכים אמנות כמו צילום לקריירה משגשגת שזוכה ללקוחות רבים עליהם להחליף את הגישה שלהם בגישה מקצועית ועניינית, מסודרת ומאורגנת יותר. לכל מי שמתקשה לעשות את המהפך הזה לבד כדאי מאוד להיעזר שירותי יועצת עסקית, שיושבת אתכם על מושגי יסוד הכרחיים לכל אחד כדי להכין את הבסיס המוצק של העסק שלהם ולהצליח בו. הצלמת הוותיקה תניא יוסף הצליחה לעשות את זה כאמנית משגשגת ולבנות עסק מצליח, ולהבין שהיא יכולה לתרום מהידע שלה לכל אמן וצלם כמוה שזקוק להכוונה ולבניית היסודות של עסק מבוסס היטב עם  mixacademy.

מה מוצע לכם בייעוץ העסקי לצלמים?

לאחר שלמדתם את המקצוע שלכם, צברתם ניסיון ומאגר לקוחות, הגיע הזמן לבדוק את השירותים שלכם ואיך אפשר לשפר ולייעל ולהגדיל את הפניות אליכם. לכל אחד יש יכולת השתכרות בהתאם לכישורים ולניסיון שלו ואת זה תוכלו לבדוק אם תשבו בצורה מסודרת על בניית תכנית ליווי מקצועי לצלמים שמעניקה ייעוץ עסקי במרכז. במסגרת זאת תקבלו את כל המנטורינג וההסברים שתצטרכו, יחד עם עזרה בבניית תכנית שיווקית לעסק שלכם בדיגיטל, כדי לחשוף את השירותים שלכם לקהל גדול יותר. שיווק הוא תחום שצריך ללמוד אותו משום שרבים מתקשים לשווק את עצמם ולא יודעים איך למכור את השירותים שלהם למרות שהם מומחים מהשורה הראשונה.

תכנית עבודה מסודרת

השלב הראשון בכל בניית עסק הוא להבין מהו לוח הזמנים שלכם, אילו משימות עומדות לפניכם ואיך אתם רוצים לחלק את השנה הקרובה כדי לשווק את עצמכם, כדי להכניס ללוח את העבודות שתוכלו לעמוד בלו"ז שלהן ובכמה משאבים זה ידרוש מכם מבלי לגרום לכך שלא תוכלו לעמוד בהתחייבויות. לשם כך מתחילים עם בניית גאנט, שהוא לוח עבודה שמציג תכנית מסודרת שבה כל משימה מוגדרת מראש, כולל המשאבים והזמן שאתם מקדישים לכך. זה מה שעושה את ההבדל בין עבודה מסודרת ומאורגנת לבין שגרה ספונטנית מדי שבה לא תדעו מהו תזרים המזומנים שלכם. תניא יוסף מציעה לכם ללמוד עם  mixacademyאיך לבנות תכנית עבודה כזאת שבה תדעו בדיוק מה תעשו בכל יום וכך תקבלו דחיפה למלא אותה בלקוחות נוספים.

Exit mobile version