Site icon מקומון רמת גן

ברגעים שבהם הכול יוצא משליטה – בואו לקבל עזרה

קרדיט canva

לכל אחד מאיתנו יש שאיפה לנהל חיים מלאים. אנחנו רוצים משפחה, קריירה וחברים טובים. עם זאת, לא אחת קורה במהלך החיים, שאנחנו חווים משברים נפשיים שונים. מה באמת עושים במצב כזה? למה זה קורה והאם אפשר לטפל בעניין? חשוב שתדעו, אם גם אתם מרגישים לא טוב, שיש מי שיוכל לעזור לכם. בית מאזן הוא מקום שכדאי לפנות אליו אם יש לכם צורך בכך. האמת היא, שלא רק שכדאי לכם לפנות אל בית מאזן, אלא גם רצוי לעשות זאת כמה שיותר מהר. לא כדאי לחכות שהמצב יחמיר עוד ועוד, וזה מה שקורה ברוב הפעמים עם קשיים נפשיים שונים.

האומץ לבקש עזרה

אנשים רבים שחווים מצבים של תחלואה כפולה או קשיים שונים, לא מבקשים עזרה. הם מתביישים ולא רוצים להודות שהדברים יצאו מכלל שליטתם. אפשר כמובן להבין זאת, אך חשוב לדעת: זו טעות. היום יש מודעות הרבה יותר גדולה לבעיות נפשיות שונות וזה אומר שיש גם הרבה יותר טיפולים מאשר בעבר. יש אינספור דרכים שבהם אפשר לקבל עזרה במצבים שונים של תחלואה כפולה, כך שלא כדאי לנסות להתמודד עם העניין לבד. לפעמים התמיכה מאנשי המקצוע היא כל מה שאנחנו צריכים. יתרה מכך, גם ההשתייכות שלכם לקהילה של אנשים שסובלים מבעיות דומות יכולה לעזור. אתם לא לבד ואתם לא היחידים שזה קורה להם. בין אם אפשר לבודד את הגורם ולהבין למה אתם מרגישים ככה ובין אם לא, אל תישארו עם זה לבד. אומנם דרוש אומץ רב כדי לבקש עזרה, אך שבה בהחלט ישתלם לכם אם תעשו זאת.

הדרך שלכם לשיקום מתחילה היום

למצוא שוב איזון נפשי אחרי משבר זה לא דבר פשוט. מטבע הדברים, ככל שהמשבר עמוק יותר, קשה יותר למצוא את האיזון. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להתחיל זאת עוד היום. אי אפשר להתווכח על כך שמחכה לכם דרך ארוכה, אך אם תעשו אותה בעזרת אנשי המקצוע הכי טובים שיש, אתם תצליחו לחזור לעצמכם. איזון נפשי זה משהו שאפשר למצוא, במיוחד אם עושים זאת בצורה נכונה. השילוב צריך להיות בין אנשי מקצוע שתומכים בכם ובין מקום שאתם מרגישים בו בנוח. זה ייקח זמן ויהיו רגעים טובים יותר מאחרים. יחד עם זאת, אם תתחילו את התהליך שלכם עוד היום, יהיה לכם יותר קל בעתיד. בואו להתמודד ביחד עם מי שבאמת מבין בתחום הזה ויכול לתת לכם את רשת הביטחון שלה אתם זקוקים. פנו אל מקום כמו רוח ים פרובנס ותראו שלא תצטערו.

Exit mobile version