Site icon מקומון רמת גן

ביתכם הוא מבצרכם

עורך דין מקרקעין

קרדיט PIXABAY

היערכות לרכישת הבית או הדירה שלכם חייבת לכלול עורך דין מומחה בתחום זה, משום שהמוקשים שמונחים בדרכם של המתעניינים בנכס עלולים לסכל כל עסקה. מתחילים מבדיקת הנכס עצמו וממשיכים לבדיקת רישומי הנכס בטאבו וברשויות ובעיקר את הבעלות על הנכס מצד מי שמציג את עצמו כמוכר הנכס. את כל זה עושים בעזרת עורך דין מקרקעין מומלץ שמתמחה בתחום זה ויודע לאתר את כל הבעיות שעלולות להתעורר בנכס שבו אתם מעוניינים. בדרך כלל, לא אמורה להיות בעיה כלשהי בדירה או בבית אולם מכיוון שיש היום כל כך הרבה הונאות והתחזויות עדיף להיות בטוחים שאתם עובדים עם האנשים הנכונים ולא שמים את כספכם על קרן הצבי. זוהי הדרך הטובה להבטיח את העסקה שלכם ולקבל את הנכס שרציתם לגור בו או להפוך לעסק, או גם למטרת השקעה ותשואה מניבה. ליווי נכון של העסקה על ידי עורכי דין כמו אליוב-גרין משרד עורכי דין מבטיח לכם שאתם מכוסים מפני תקלות כגון אלה.

לבדוק את הנכס גם לאחר הרכישה

בכל עסקת נדל"ן חובה לתת גילוי נאות של כל הבעיות והנזקים שנגרמו לנכס ומה עבר עליו. לשם כך יש רישומים שונים של היתרי בנייה במקרה של שינויים בתכנית המקורית, אבל יש גם לא מעט שינויים ושיפוצים שעושים לאחר מכן מבלי להודיע לרשויות, ואלה יכולים להיות מזיקים לנכס משום שנעשו על ידי אנשים שאינן מוסמכים לכך. כל שינוי כזה יכול להיחשב לליקוי בנייה שחובה לדווח עליו, במיוחד אם הוא גורם לנזקים כמו רטיבות ומערכות תשתית שאינן פועלות היטב, וזה חייב להתגלות עוד בשלב המשא ומתן. אם מגיעים למצב שבו לא מוסרים לכם מידע מלא, אתם יכולים לתבוע על כך ועל הנזק שנגרם ותיקנתם בעצמכם, באמצעות עורך דין ליקויי בניה. את הפירוט אפשר לקבל בדוח בדק בית של מהנדסים מוסמכים ולדרוש לפצות אתכם על כך.

תמ"א 38 עדיין כאן

בניגוד להרבה פרסומים יש עדיין לא מעט מיזמי תמ"א 38 שנמצאים בעיצומם, למרות הקשיים ביציאתם לדרך של מיזמים חדשים. אחרים נתקעו באמצע בגלל יזמים שאינם מוסמכים או כאלה שאין להם את האיתנות הפיננסית לסיים את המיזם, ולכן נדרשת כאן התערבות של עורך דין פינוי בינוי על מנת לאמוד את הנזקים ולפצות עליהם. אם אתם רוצים להתחיל את המיזם אצלכם בבניין, חשוב לא לעשות זאת לבד אלא בעזרת עורכי דין כמו משרד אליוב-גרין, שמתמחה כבר שנים רבות בתחום זה ומלווה את לקוחותיו עד הגמר המיוחל.

Exit mobile version