Site icon מקומון רמת גן

איש מקצוע המתמחה בעסקאות מקרקעין

קרדיט - Canva

עורך דין לרכישת דירה מתמחה בעסקאות מקרקעין, במיוחד בהקשר של רכישת דירות. תפקיד זה חיוני בהבטחת הטיפול הנכון בהיבטים המשפטיים של רכישת דירה, דבר הכרחי לאור ההשקעה הכספית והאישית המשמעותית הכרוכה בעסקה כזו.

בתהליך רכישת דירה, עורך דין מקרקעין מבצע מספר תפקידים קריטיים. ראשית, הם מבצעים בדיקת נאותות בנכס, הכוללת אימות בעלות, בדיקת עיקולים או שעבודים, ווידוא שאין מניעה משפטית למכירה. שלב זה הוא חיוני מכיוון שהוא עוזר לחשוף כל נושא משפטי פוטנציאלי שעלול להשפיע על זכויות הקונה או על ערך הנכס. בתחומי שיפוט רבים, זה כולל גם בדיקת עמידה בחוקי הייעוד וחוקי הבנייה, חשוב במיוחד באזורים עם תקנות מחמירות.

כמו כן, לעורך הדין תפקיד מרכזי בעריכת הסכם הרכישה, סקירה וניהול משא ומתן. מסמך זה מהווה את אבן היסוד של העסקה, המתאר את תנאי המכירה, לרבות מחיר, פריסת תשלומים, תנאים עניינים (כגון המכירה כפופה לבדק בית מספק), ומועד הסגירה הצפוי. עורך הדין מוודא שהחוזה מגן על האינטרסים של הקונה ושכל הדרישות החוקיות מתקיימות.

מומחים בדיני קניין

עורכי דין אלו הינם מומחים בדיני קניין ישראליים, מצוידים בידע על התקנות המקומיות, דיני הייעוד וההיבטים הייחודיים של סביבת הנדל"ן של תל אביב. הם מספקים סיוע רב ערך בביצוע בדיקת נאותות, מבטיחים שלנכס המדובר יש כותרות ברורות, ללא שעבודים או מחלוקות נסתרות, והוא עומד בכל חוקי הבנייה והתקנות המקומיים. זה חיוני בתל אביב, שבה יש לרוב מבנים היסטוריים, חוקי ייעוד מורכבים ופרויקטים מתמשכים של פיתוח עירוני.

עורך דין מקרקעין בתל אביב ממלא תפקיד מרכזי גם בניהול משא ומתן ועריכת חוזים, ומציע ייעוץ מותאם ללקוחות מקומיים ובינלאומיים כאחד. עורכי דין אלו מיומנים בניווט בנבכי דיני הקניין הישראלי, לרבות נושאים הקשורים לליסינג, משכנתאות וארנונה. השירותים שלהם חשובים במיוחד למשקיעים זרים או לקונים שאינם מכירים את שוק הנדל"ן הישראלי, שכן הם מספקים הכוונה לאורך כל תהליך העסקה, מהייעוץ הראשוני ועד לסיום המכירה.  לפרטים נוספים בטלפון: 053-7709071

Exit mobile version