Site icon מקומון רמת גן

איך עורך דין מומחה דין צבאי יכול לעזור לי?

קרדיט canva

פנייה מוקדמת ככל האפשר אל עורך דין מומחה דיני צבא היא המפתח למניעת סיבוכים מיותרים עם הצבא. רגע לפני שאתם מגיעים למצב של נפקדות, עריקות או מאסר כדאי לעצור, לנשום עמוק, לפנות אל עורך דין צבאי ולגלות שאפשר גם אחרת. ליווי של עורך דין מנוסה הוא המפתח לשירות צבאי שתואם את מצבכם הבריאותי, הנפשי, המשפחתי והכלכלי. בהתאם לנסיבות עורך הדין יפעל לקבלת פטור משירות צבאי או פטור משירות מילואים. יש להתייעצות עם עורך דין חשיבות רבה בהגנה ושמירה על הזכויות שלכם בתוך המערכת הצבאית.

ייצוג של עו"ד צבאי בבית המשפט

החוק מקנה לכל חייל שמואשם בעבירה פלילית את הזכות לייצוג משפטי. כך למשל, חייל שמואשם בעבירת סמים או עבירת אלימות זכאי להתייעצות וייצוג של עורך דין צבאי. החייל רשאי לבקש מינוי של עורך דין מתוך הסנגוריה הצבאית או לבחור בעצמו עורך דין אזרחי מומחה דיני צבא מהטובים בתחום. גם בבית משפט צבאי הנאשם נחשב חף מפשע עד אשר הוכחה אשמתו. הגנה של עורך דין מומחה דיני צבא ומנוסה מצליחה במקרים רבים להוביל להקלה בעונש או ביטול האישום כולו.

התייעצות עם עורך דין לקראת חקירת מצ"ח

אם קבלתם זימון לחקירת מצ"ח (משטרה צבאית חוקרת) עליכם להתייצב בהתאם לדרישה. כל המידע שתמסרו במהלך החקירה עשוי לשמש כנגדכם בהמשך. גם במקרים בהם אנכם החשודים העיקריים או שלא בצעתם כל פשע (למיטב ידיעתכם) התייעצות עם עורך דין צבאי הכרחית למניעת מצב של הפללה עצמית. כדאי לזכור ששמורה לכם זכות השתיקה וכדאי לבחור בה בהתאם להנחיית עורך הדין. התייעצות מקדימה עם עו"ד צבאי תסייע לכם להגיע אל החקירה רגועים בעודכם מודעים לתרגילי חקירה שנועדו להערים עליכם לטובת השגת מידע. עם עורך הדין שלכם אתם רשאים לחלוק מידע ללא חשש מהפללה עצמית. בכל שלב של החקירה רשאי הנחקר לדרוש להפסיק את התשאול לטובת התייעצות טלפונית עם עורך דינו.

באיזה שלב בחקירה כדאי לפנות אל עורך דין בצבא?

ממש כמו חקירה משטרתית רגילה, גם כאשר מדובר בחקירה צבאית פנייה מוקדמת אל עורך דין חיונית להגנה על הזכויות של החשוד/הנאשם וצמצום הנזק העתידי. כל רסיס מידע שתספקו לחוקרים בתום לב במהלך החקירה עשוי לשמש ראייה כנגדכם. שימו לב, מותר ואף כדאי להשיב לשאלות של החוקרים אך יש לעשות זאת בהתאם להנחיות של עורך דין. משרד עורכי דין ריקי ישי מתמחה בדיני צבא וגם בפליליים, הצוות של המשרד מקפיד על שירות מקצועי, יעיל, מסור ומהיר, צרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

Exit mobile version