Site icon מקומון רמת גן

איך מנקים ספה בלי להצטער על זה

קרדיט - Freepik

מי שניסה ונכווה בזה יודע להיזהר וגם להזהיר את כולם- ניקוי ספות עלול לעלות לכם ביוקר, אפילו במחירה של הספה כולה. כן כן, ניקוי ספות חייב להיות מקצועי, ריפודים וציפויים של ספות הם פגיעים במיוחד לחומרי ניקוי ולשפשופים, ובלי ניסיון מקצועי ומכשור מיוחד אתם תגלו בסוף הניקוי את התוצאות המרות- שפשופים בצבע, קימוטים ואולי אפילו קרעים, איבוד הגוון או אחידות הגוון של הריפוד, איבוד באלסטיות והמתיחה המושלמת שלו, ועוד.אז נכון שיש היום ספות בכמה מאות שקלים בודדים, ובכל זאת גם זה מחיר שחבל לזרוק לפח, במיוחד שאלו בדרך כלל ספות פשוטות יותר ופגיעות יותר, אבל רובנו עדיין שומרים אמונים לספות היקרות והאיכותיות, אלו שבאמת נוחות ושוות כל שקל שאנחנו מניחים עליהם, בעיקר בסוף יום עמוס ומתיש. ניקוי ספות מקצועי הוא אומנות שלא יודעים אותה לבד.

סוגי ספות וניקוי מתאים

סוגי הספות המוכרים נחלקים בדרך כלל על פי החומר השולט בהם. חשוב לדעת כי לכל סוג ריפוד וחומר ציפוי יש להתאים חומר ניקוי אחר ולפעמים אפילו מכשור אחר, ניקוי ספות מעור אינו דומה לניקוי ספות סקאי או לניקוי ספות קטיפה, וזו טעות שלא מעט מאיתנו וגם חברות ואנשי מקצוע שמתיימרים לנקות ספות- עושים מחוסר ידע. שימוש בסוג חומר שאינו מותאם בדיוק לספה, עלול לפגוע בעמידות הספה, ולאחר תקופה יראו את התוצאות וגם ירגישו אותם. ספה היא מוצר יקר בבית שלנו ובדרך כלל כזה שהשקענו בו לא רק כסף אלא גם הרבה מחשבה, לפעמים אפילו עירבנו בתהליך הבחירה וההזמנה אנשי מקצוע מעצבי פנים וסטייליסטים, חבל לאבד את כל ההשקעה במחי ניקוי אחד שגוי.

כמה זה עולה

ניקוי ספות עשוי לעלות כמה מאות שקלים ואפילו מעט יותר מכך, אבל חשוב לקבל הצעת מחיר אישית כיוון שלכל ספה יש מפרט מעט שונה וחברה מקצועית תהיה מודעת לכך ותתאים תהליך ניקיון אחר. בדרך כלל ניתן יהיה לבצע את הניקיון בבית שלכם, במקרה שלא- זה ייקר את העלות כמובן. בנוסף, הבדלים במחירים ובעלויות ניקוי ספה קשורים לחומר, כך למשל חברה תגבה בדרך כלל עבור ניקוי ספות בד מחיר זול יותר מהמחיר שתגבה עבור ניקוי ספת עור, כאשר ספות משולבות חומרים או בעלות ריפודים עמוקים יותר מן הרגיל תדרושנה מחיר גבוה יותר של טיפול. הפיל בניקיון יעניקו לכם את המחיר השווה ביותר בתוצאה מושלמת ובטוחה לזמן ארוך.

Exit mobile version