Site icon מקומון רמת גן

איך לשפר את מראה הפנים שלכם בקלות?

קרדיט - Canva

גברים ונשים יודעים שאפשר לשפר את מראה הפנים בצורה דרסטית על ידי טיפולים פשוטים יחסית שהוכיחו את עצמם. זה קורה רבות בתחום הרפואה האסתטית הודות לשימוש במוצרים מתקדמים שהם שדרוג של חומרים טבעיים שהגוף מייצר בעצמו כמו חומצה היאלורונית וטסיות דם. אלה חומרים שהגוף מייצר בעצמו והזרקה מרוכזת שלהם במקומות מסוימים משפרת פלאים את מראה הפנים ואת תפקוד העור ויכולת ההתחדשות שלו. את הטיפולים האלה אפשר לקבל רק על ידי רופאים שמתמחים בכך והם בעלי הניסיון והידע המתאימים להזרקה מדויקת בנקודות שבהן אפשר לעודד את התחדשות תאי העור. אחד הטיפולים נקרא סקין בוסטר והוא מיועד להזרקת חומצה היאלורונית שהיא אחד החומרים הצמיגים שהגוף מייצר בעצמו כדי לשמור על לחות ועל גמישות ואלסטיות של העור. עם השנים ייצור החומר יורד והתוצאה היא עור שנראה פחות טוב. לכן הזרקה שלו אינה גורמת לדחייתו על ידי הגוף משום שהוא מזהה זאת כחומר טבעי ולכן יכול להמשיך לפעול באותו אופן מיטיב. ד"ר אסנת גל זילברשמיט מציעה לכם את הטיפול הפופולרי והבטוח שמניב תוצאות מעולות למשך שנה לפחות.

טיפולי טסיות דם שהוכיחו את עצמם

טיפולי טסיות דם מוכרים בשם טיפול prp בצפון והם טיפולים שהוכיחו את עצמם לאחר כל כך הרבה שכלולים טכנולוגיים שמאפשרים טיפול בטוח זה. מדובר בטסיות דם של המטופל עצמו שמכילות חומרי הזנה רבים כמו חלבונים וחומרים נוספים שמזרזים את החייאת העור. הן מוחזרות לעור ובכך הן משפרות את איכות העור על ידי עידוד תאים בעור שנקראים פיברובלסטים לייצר קולגן ואלסטין, ייצור שפוחת עם השנים. הטיפול מוכר גם בשם טיפול ערפד בגלל המראה של הפנים מיד לאחריו אבל המראה משתפר לאחר זמן קצר. זהו אותו חומר פלאים שאחראי לגמישות העור והמראה החלק והאחיד שלו וכולם שואפים להגיע אליו בדיוק. הטיפול בטוח וללא תופעות לוואי ואפשר לחזור לשגרה בתוך כמה שעות ולהיראות מצוין. טיפול זה מועדף על ידי נשים וגברים בגלל הטבעיות שלו והעובדה שהוא נותן הזנקה להתחדשות עור הפנים.

טיפולי יופי מתקדמים לכולם

הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום הרפואה האסתטית מבטיחים לכולנו מראה משופר וביטחון עצמי מחודש. הגיל כבר אינו נראה לעין ואפשר לשפר את המראה החיצוני בקלות וללא ניתוחים פלסטיים. בשיטה זעיר פולשנית זאת אפשר להגיע לתוצאות מעולות מיד ולא להתפשר על התוצאה. אתם תראו מצוין הודות לשימוש בטכניקות מתקדמות אותן מציעה לכם ד"ר אסנת גל זילברשמיט והן מוכחות גם במאמרים מדעיים וגם כשיטת טיפול בבעיות אחרות ולא רק אסתטיקה רפואית.

Exit mobile version