Site icon מקומון רמת גן

איך לפנק את העובדים תוך כדי יצירת מיתוג לעסק שלך?

כל בעל עסק ישמח לעורר אצל עובדיו תחושה של נאמנות ותמיכה במותג, אולם בעולם האמיתי לא פעם מדובר באתגר. העסקים שכן מצליחים להשקיע בעובדים שלהם ומבינים שהם הנכס האמיתי של כל עסק אלו מגשימים את החלום, מה גם שהעובדים שלהם הופכים להיות כלי שיווקי למותג בכך שמספרים לכולם על כך שמדובר במקום עבודה מושלם.

אם אתם עדיין לא שם, אחת הדרכים לעורר את נאמנות העובדים היא על ידי פינוקם. זה משתלם לכם מהמון בחינות ובעיקר – תורם למיתוג. כך אתם משדרים ללקוחות שמדובר במותג אכפתי ובעל מודעות, שדואג לעובדים שלו ולרווחתם.

כדי להשקיע בעובדים שלכם ועל הדרך לחזק את המותג, ולהפוך למקום עבודה מהשורה הראשונה, שכולם שמעו עליו ורוצים לעבוד בו, קל וחומר – לעבוד אתו, עבדו לפי הטיפים הבאים.

הציעו לעובדים שלכם תנאים טובים

כדי לשמור על רווחת העובדים יש לעבוד על פי יסודות מאוד בסיסיים קודם כל, כמו למשל משכורות תחרותיות, שעות עבודה גמישות, חופשות, כל אלו ועוד הן דרישות די סטנדרטיות באקלים התעסוקתי של היום. אשר לא בהכרח יזכו אתכם בנקודות מיוחדות.

מה שכן יזכה אתכם בשביעות הרצון של העובדים זו חשיבה מחוץ לקופסא ותרבות ארגונית פתוחה ומתקשרת. מותגים ידידותיים לעובדים לוקחים את הסטנדרט צעד אחד קדימה, אם לא כמה צעדים. הם מעניקים להם את החופש לקבל החלטות חשובות, סומכים עליהם, יוצרים עבורם סביבת עבודה מפרה וחושבים עליהם עד לרמת הפרט הקטן ביותר. התנהלות כזו משפיעה גם על האופן שבו עסקים אלו נתפסים על ידי הציבור.

העניקו לעובדים הטבות

ביננו, מי לא אוהב הטבות מיוחדות? ועוד יותר טוב – מתנות. זה מאוד הגיוני לחלק לעובדים מתנות אחת לתקופה, כדי להביע הערכה. לכן, מצאו ספק של מתנות לעובדים ופשוט שתפו פעולה אתו.

תהיו בטוחים שחלוקת מתנות שוות תעניק לעסק שלכם פרסום מפה לאוזן: עובדים שמקבלים מתנות מיוחדות ישמחו להראות אותן לבני משפחה, חברים ומכרים, מה שרק יחזק את המיתוג שלכם. המשמעות של פעולה כזו היא שיחות סלון חיוביות על המותג שלכם, פרגונים ברשתות חברתיות, אנשים שנחשפים יותר ויותר למותג והרבה יותר באז סביבכם. ולבסוף – מדובר בפעולה שתעזור לשמר את העובדים שלכם.

לסיכום: השקעה בעובדים כמוה השקעה במותג. כאשר העובדים שבעי רצון הם ידברו על המותג בצורה חיובית ויציגו אותו בצורה טובה, מה שבטוח ישתלם לכם.

Exit mobile version