Site icon מקומון רמת גן

איך למצוא חברת הובלות קטנות במרכז

credit: canva.com

מזל טוב על מעבר השרד! כבר הרבה זמן חיכיתם להתחדש במקום נקי, ממוקדם טוב ומעוצה יפה. עכשיו, אנחנו בטוחים שבמקום החדש תוכלו לעבוד היטב. רגע לפני שאתם עוברים למקום החדש, אתם ודאי בוררים את הציוד שלכם, מה ילך למשרד החדש ומה יזרק, יתרם או יימכר. ממה שבטוח, הובלת משרד הינה הובלה קטנה. אם אתם מחפשים חברת הובלות קטנות במרכז, שתיתן שירות מעולה, אמינה במחיר ומקצועית ביותר, הובלות אשכנזי היא החברה בשבילכם. חברה עם מוניטין גבוה ומאות לקוחות מרוצים לא תאכזב אתם במעבר למשרד החדש שלכם!

הובלות קטנות במרכז – הובלות אשכנזי

אם אתם עדין מחפשים הובלות קטנות במרכז, זה ברור שאפשר להפסיק לחפש כי הובלות אשכנזי היא חברת ההובלות המושלמת עורכם, עם מגוון שירותים שאנחנו מציעים. מבין השירותים שלנו תוכלו ודאי למצוא-
שירותי הובלה קלאסיים- עוברים דירה או משרד? שירותי הובלה מבית הובלות אשכנזי יעשו שבילכם את העבודה! כמובן שלא נשכח שום פריט מאחור ונגיע בדיוק בזמן שבו קבעתם.
שירותי נגרות- לפעמים גם בהובלה קטנה, יש את הרהיט הזה שאין שום סיכוי שיעבור בדלת. שירותי הנגרות יפרקו את הרהיט במקום הישן וירכיבו אותו במקום החדש. הנגרים המקצועיים שלנו יגרמו לכך שלא תשימו לב להבדל.
מוצרי אריזה- זקוקים שקופסאות ופצפצים על מנת לארוז את החפצים שלכם? אל דאגה, כי חלק משירותי ההובלה שלנו אנחנו יכולים להביא לכם את כל הציוד הנדרש לאריזה.
אחסון הקופסאות- לפעמים קורה שיום הפינוי מגיע הרבה לפני יום הכניסה. בזמן שאתם מוצאים אלטרנטיבה בשביל שתוכלו להיות שם בזמן המת, תוכלו להשאיר במחסנים שלנו בראשון לציון ופתח תקווה את כל הציוד אותו תרצו להעביר!

על הובלות אשכנזי

הובלות אשכנזי היא חברת שירותי הובלות שהוקמה ב2010 על ידי מיקי אשכנזי שהוא בעצמו בעל ניסיון רב בהובלות. בזכות הניסיון הקודם, היה לו חזון של איך בדיוק הוא רוצה שחברת ההובלות שלו תראה מבחינת שירות, מקצועיות ומחיר. בין אם זה הובלות גדולות או הובלות קטנות במרכז, אנחנו נשמח לעמוד כאן לשירותכם.

Exit mobile version