Site icon מקומון רמת גן

איך להצליח בעסק מבלי לעבור על החוק

קרדיט - Pixabay

כשמקימים עסק ובונים תכנית עבודה נכונה, מקדישים זמן רב ללמידת העבודה והכשרת עובדים, לבחירת מיכון וציוד לעסק ולמשרד ומשקיעים הרבה בהצלחה אופן העבודה המיטבי. יש היבטים נוספים שחיוניים לא פחות לעסק והם כרוכים בהיכרות עם חוקי העבודה בישראל, על מנת שלא לעבור על החוק ולא לגרום לטעויות בכל הקשור לתשלומים ולהעסקת עובדים. זה נשמע פשוט לשכור עובד לעבודה אצלכם ולהתחיל מיד בשגרה, אולם חוקי העבודה היום מורכבים יותר מאשר בעבר. מומלץ מאוד לשבת לייעוץ עם עורך דין לדיני עבודה, שיסביר לכם בדיוק מה נחוץ על מנת לבנות חוזה העסקה נכון וחוקי, מה מגיע לעובד ומה מותר למעסיק לדרוש ולעשות, מהם התשלומים שחייבים לשלם ומהן ההפרשות וההפקדות שהן חובה על פי חוק. חישוב סכומים אלה חיוני לכל מי שרוצה להעסיק עובדים וחייב לדעת בדיוק מה החוק אומר על סוגי ההתקשרויות האלה וכיצד הוא מחויב להן. חן דיין שלום – משרד עורכי דין מייצגת כבר שנים רבות מעסיקים שמקבלים ממנה ליווי משפטי וייעוץ צמוד.

לייבא עובדים זרים כחוק

ענפים רבים בישראל משוועים לידיים עובדות ומכיוון שישראלים לא מוכנים לעבוד בכל עבודה יש צורך ביבוא עובדים זרים ממדינות שונות. מלבד היכרות עם התרבויות והמנהגים שלהם על מנת לבחור אותם נכון, יש צורך בהיכרות יסודית עם חוקי העבודה לעובדים זרים, על כל ההיתרים והאישורים שנדרש ממעסיקים להוציא. עורך דין לעובדים זרים מלווה אתכם לא רק במהלך גיוס העובדים הזרים והוצאת האישורים המתאימים, אלא גם בכל אי הבנה או בעיה שנוצרת כתוצאה מכך מאוחר יותר, אם לא שולמו כחוק תשלומים. יש מנעד גדול של חוקים שיש למלא אחריהם במקרה כזה ואם תקבלו ליווי משפטי לא תוכלו להיכשל בהם.

גם לעובדים שזקוקים לייעוץ

גם עובדים זקוקים לייעוץ משפטי ולטיפול מקצועי בתביעות או במשא ומתן שלהם בגלל בעיות שנוצרו בעבודה. יש שלל מצבים שעלולים להסתבך בעבודה בגלל סיבות שונות ואותם יש לנהל מבלי לדרדר את המצב כדי שתוכלו להפיק את המרב מכל מצב כזה. במקרים כאלה רצוי לא לנסות לפתור סכסוכי עבודה לבד, גם משום שיש חוקים שמסייעים להגן עליכם וגם משום שמי שמומחה במשא ומתן עם מעסיקים יוכל לפתור את המצב טוב יותר ומבלי לגרום לנזק או להפסדים. חן דיין שלום – משרד עורכי דין מייצגת אתכם בכל בעיה שנוצרת במהלך העבודה שלכם ומגינה על הזכויות שלכם מול כל מעסיק.

Exit mobile version