Site icon מקומון רמת גן

איך לבחור מאלף לכלב שלכם? טופ אילוף מסבירים

מעבר לכך שמאלף אמור להיות בקיא בשיטות אילוף מקצועיות, מאלף כלבים אמור גם לדעת כיצד לתקשר ואפילו לחנך את הבעלים של הכלב. כל מאלף יגיד שהעבודה האמיתית היא מול בעלי הכלב, כי הכלב, כשלעצמו, לומד די מהר. כל מה שנותר לעשות הוא, ללמד את הבעלים לתחזק את האילוף.

כדי לזהות מי נחשב מאלף כלבים מומלץ, חשוב לשאול את השאלות הנכונות. למשל, חשוב לברר באילו שיטות המאלף משתמש, כמה זמן הוא או היא בתחום ועם אילו סוגי כלבים בד"כ הם עובדים. מעבר לכך, כדי לאתר מאלף לכלבים בפריסה ארצית שמספק שירות באמת מקצועי, חשוב לשאול את השאלות הבאות:

pixabay

החינוך האמיתי הוא מול בעלי הכלבים

כאשר מחפשים מאלף לכלבים בפריסה ארצית או בעיר ספציפית, בראש ובראשונה, צריך למצוא מאלף שלבעלי הכלבים יהיה אתו "קליק" אישי ומקצועי טוב. הבעלים של הכלב אחראי בסופו של דבר לתחזק את שיעורי וכישורי האילוף שהכלב רכש ולכן, כל מאלף כלבים מנוסה יודע עד כמה חיוני שהבעלים יהיו מעורבים באופן פעיל בחינוך הכלב שלהם.

כלבים לומדים בצורה הטובה ביותר על ידי קבלת תגמול עקבי (כשהם עושים מה שמתבקש מהם), וזה נקרא בעצם חיזוק חיובי. האומנות היא, לדעת מתי לספק את החיזוק החיובי, וזה משהו שמאלף הכלבים חייב ללמד את הבעלים. עם חיזוק חיובי שניתן בעיתויים מדויקים, הכלב אמור להמשיך לציית לבעליו גם אחרי שהאילוף מסתיים.

לא מזיק לערוך איזשהו מחקר שוק מקוון

כל עוד מחפשים מאלף כלבים, חשוב לזכור שהשוק בארץ גדוש במאלפים מעולים. אמה-מה, לא כל המאלפים בהכרח יתאימו לכל סוגי הכלבים. מעבר לכך, קשה לחוות "קליק" עם על מאלף כלבים שנתקלים בו, ולכן כל כך חשוב לעשות איזשהו מחקר שוק מקוון. נקרא לו אפילו השוואת מחירים בין מאלפי כלבים בפריסה ארצית.

אבל, מעבר לפעולה של השוואת מחירים למציאת מאלף לכלבים בפריסה ארצית, חשוב גם לבדוק מה לקוחות חושבים על מאלפים כאלו ואחרים. בתוך כך, חשוב לקרוא ביקורות מקוונות, דירוגים ותגובות בכל מיני פורומים של בע"ח. תתחילו בפייסבוק וברשתות החברתיות, שם דעת הקהל פתוחה לעיון חופשי. טיפ אחרון, יהיה חשוב להיפגש עם מאלפים פרונטלית כדי להתרשם מעבודתם. בטלפון או בהודעות ווצאפ, יהיה קשה לבחור את המאלף הנכון. חשוב להפגיש בינו לבין הכלב ובין בעלי הכלב – באופן אישי.

Exit mobile version