Site icon מקומון רמת גן

איך בוחרים מתנה שהעובדים שלכם בהחלט יאהבו?

קרדיט לתמונה: avivpirsum.co.il

שנת 2022 כשנת עבודה הייתה שנה קשה, ונראה שזה לא לגמרי מתאים לדבר על מתנות. מצד שני, אכפתיות היא אולי הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות עבור אחרים כרגע, וזה יהיה נהדר לתמוך ולהודות אחד לשני על כל מה שנעשה. אז אילו מתנות ממותגות לעובדים הם בהחלט יאהבו, ואתם תוכלו לא רק לודות להם, לא להשאיר אצלם מזכרת שימושית לזמן רב?

מה חשוב שהמתנות שלכם ישדרו?

אכפתיות הפכה למסר של כל מה שעושים כעת משאבי אנוש, החום של יחסי אנוש עוזר לנו להמשיך לחיות ולעבוד. כיום, מתנות לחג לעובדים הן דרך לתמוך ולתת לאדם את מה שהוא הכי צריך. אז זה יכול להיות דברים שעוזרים לעובדים שלכם ליצור. המתנה יכולה להיות שימושית באזור העבודה ולייעל תהליכים, או יכולה להיות ייעודית לבית, ולאפשר לעובדים להרגיש את הדאגה שלכם להם גם מחוץ לשעות העבודה.

חשוב שהמתנה שלכם תהיה בעלת תועלת למשתמש, ולא עוד חפץ שיעמוד בפינה ויתאסף עליו אבק, או שבסוף ימצא את עצמו בפח. מצד שני קשה לנחש מה יתאים לכל אחד מהעובדים, גם אם החברה מעסיקה 10 עובדים, ולשמח את כולם כשיש מאות ואלפי אנשים בצוות נראה כמשימה לא ריאלית לחלוטין. אבל זה בהחלט אפשרי. כל שאליכם לעשות הוא להיות קשובים לעובדים שלכם, להתעניין בהם ובחייהם גם מחוץ למסגרת העבודה, והכי חשוב זה להוקיר תודה אמיתית על תרומתם לעסק.

הצורך במתנה עסקית: מה ניתן להביא לעובד?

מתנה עסקית היא לא רק דבר רגיל. זהו סמל מיוחד של כבוד הדדי, יראת כבוד. מתנה איכותית ומחושבת משפיעה לטובה על היחסים בצוות, משפיעה על אווירת העבודה, לרבות שיתוף פעולה עם עובדים קבועים. כיום, יותר ויותר ארגונים וחברות כוללים מראש הוצאות כספיות לרכישת מתנות לכבודה החגים ואירועים חשובים של החברה והצוות. מתנות משפיעות על היוקרה של החברה ויוצרות קשרים חזקים עם שותפים. הם עוזרים לשפר את תפיסת המשרד במעגלים העסקיים. אז מה לתת לעובדים ולקולגות כמתנות בלתי נשכחות?

מתנות ניתנות בהזדמנויות שונות לחלוטין: אלה יכולים להיות גם אירועים אישיים וגם תאריכים ארגוניים כלליים. הסיבות הנפוצות ביותר למתן מתנות כוללות חגים, תאריכים משמעותיים לחברה (יום הולדת למנהל או עמיתים, הישגים מיוחדים בתחום המקצועי, סיום פרויקטים ארוכי טווח עם תוצאה מוצלחת), חגיגות תאגיד. המשימה העיקרית היא להראות לאנשים שניתנים להם מתנות, את הכבוד כלפיהם, את ההוקרה. בין היתר, כל מתנה צריכה להשתלב בהצלחה בקונספט של חג או אירוע או להשלים את אווירת החגיגה. את המתנות בהתאמה אישית ניתן להזמין בקלות באתר של אביב פרסום, ולהיות בטוחים שכל אחד בצוות שלכם יהיה מרוצה.

Exit mobile version