Site icon מקומון רמת גן

איך בוחרים מעצב פנים

קרדיט - Pixabay

לעומת מדעים מדויקים ואומנויות אחרות, עיצוב פנים הוא אחד מן התחומים המדויקים והפחות מדויקים בו זמנית. למעשה, מעצב פנים משכין שלום במסגרת עבודותיו בין המדע היבש לאומנות היצירתית, ובין עולם המעשה לעולם הרוח. המקצועיות היא המובילה את היצירתיות, היצירתיות מפיחה חיים במקצועיות וכך מגיעים לתוצאות המושלמות מהקטלוגים שאפשר רק לקנא בהם. מה שחשוב לדעת הוא, שבחירה של איש מקצוע לעבודות עיצוב פנים בכל חלל נתון שלא יהיה, זקוקה לעבודת מחקר מעמיקה לפני קבלת ההחלטה וסגירת חוזה העבודה. אז אם אני צריך מעצב פנים במרכז הארץ, או בכל אזור אחר, איך אני מגיע לדמות הנכונה? וכיצד אוכל להבטיח לעצמי עבודה איכותית ומושלמת שתוכל להתחרות בחלומות המשפחתיים שלנו? מוטי מור מרגוליס מעצב פנים בכיר ועתיר ניסיון פורס בפניכם את המפרט המלא לבחירת מעצב פנים שלא מתחרטים עליו.

כישורים נדרשים

כאמור, בעבודת עיצוב פנים לבית, למשרד או לכל חלל אחר, נכללים מיומנויות מורכבות ושונות מאד זו מזו. ראשית, ישנה תורת העיצוב המקצועית, הדורשת לא מעט לימוד והעמקה כדי להכירה אל נכון. מדובר במערכת כללי נראות מסועפת, צבעים ושילובי צבעים, יחסים ופרופורציות, ועוד מגוון חוקים היוצרים מראה נקי ומתואם לעין, מעוצב ומדויק. זהו מדע של ממש המבוסס על תיאוריות, מחקרים ועוד, אותו יש ללמוד היטב, לבצע עבודות תרגול ובמיוחד- לדייק בכל גוון, שרטוט וזווית. מצד שני, מערכת הכללים תנפיק תוצרים אחידים ומשעממים משהו, אם לא תשולב באופן האידיאלי בכישורי אומנות ובעיקר ביצירתיות. יש צורך לתבל את הכללים באווירה ובצבע, לדעת לשבור אותם בנקודות הנכונות ובמינון הנכון כדי ליצור ריענון וחדשנות, להיות מתואמים עם הטרנדים החדשים בעולם העיצוב ולייצר מתוכם חידושים נוספים, ומכאן והלאה הרי שהשמים הם הגבול לעולמות האומנות. וויתור על אחד משני מרכיבי העל בעבודת עיצוב פנים יגבה מחיר כבד של חוסר שביעות רצון מהתוצאה.

לימודים מקצועיים

עיצוב פנים משרד או בית, צריך להיעשות על ידי מעצב פנים בעל יכולות אומנות אך גם בוגר לימודים מקצועיים ומעמיקים וניסיון רב. העין תופסת את המרחב באופן מקצועי יותר משנדמה לנו. על כן, עיצוב שלא יעמוד בכללי האסתטיקה יעורר תחושת אי נוחות, וגם במידה שישולבו בו אלמנטים מרגשים, יוצאי דופן ובעלי טעם טוב, התוצאה תהיה רחוקה משלמות ולא תתחבב על השוהים והצופים.

מחפשים עיצוב פנים מקצועי שישאיר את כולם בפה פעור ויעניק לכם חווית חיים? צרו קשר איתנו.

Exit mobile version