Site icon מקומון רמת גן

איזה דלת אוטומטית מתאימה למבנה שלי?

קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

אוטומציה בפתחי מבנים, בניינים משותפים, משרדים ועסקים בכל סדר גודל ובכל סגנון, הולכים וכובשים את קדמת הבמה. מעברים מהירים בין חדרים במשרדי עסקים, חברות הייטק, מבני ציבור ומוסדות לימוד, מרפאות פרטיות, עסקים קטנים, חנויות ומרכזי קניות, ובאופן כללי בכל מקום. כדי שלא להתאכזב מן הדלתות שבוחרים בכובד ראש, חשוב לדעת כיצד לבצע את התאמת האוטומציה הספציפית לכל מבנה באופן אישי, להכיר את האפשרויות והסגנונות הקיימים בשוק, ולבחור באפשרות המתאימה והמדויקת עבור המקום. דלת הזזה אוטומטית ומעברים מהירים בכלל אמורים להקל על המעבר ולהפוך את הכניסה והיציאה למהירים ונוחים, חבל להשקיע את הכסף עבור דלתות שיעיקו על העוברים בהם במקום לעשות את תפקידן. היוקרה אמנם חשובה ומשמעותית בבחירת דלת חשמלית, אולם הנוחות והפרקטיות חשובה יותר.

סוגי דלתות אוטומטיות

דלת הזזה חשמלית נדמית לעיתים עבור מזמין כדגם אחיד וקבוע אותו הוא ראה בכל מבנה ציבורי או בניין משרדים, אבל חוסר ההתמצאות הזה עשוי להיות בעוכרי המזמין. קיימים מספר דגמים של דלתות הזזה, דלת בעלת כנף אחד, זו דלת הזזה חשמלית הנפתחת לכיוון אחד, כמובן שניתן לבחור את הכיוון בהתאמה למבנה. וגם דלת בעלת שתי כנפיים, הנפתחת לשני הצדדים במקביל. דלת הזזה חשמלית דו כנפית מתאימה למבנים בעלי פתח רחב וכניסה גדולה, ומוסיפים עוד יוקרה ורושם. אולם במקרה בו הכניסה צרה, חשוכה מעט, או עמוסה, הם יכבידו על המראה האסטטי, ופעמים רבות ייתקלו בתקלות בעקבות התנגשויות של המערכת האוטומטית עם אבירים או קירות צדדיים שאינם בנויים בהתאמה לדלתות הרחבות הללו. דלת הזזה חשמלית בעלת כנף אחד תתאים למבנים בעלי כניסה צרה או מבנים קטנים יותר באופן כללי, וגם כאן יש לדעת להתאים במדויק את כיוון הפתיחה שלהן. למצוא את הכיוון המשוחרר יותר עבור ההזזה, כדי שלא לגרום למערכת להיתקל בקשיים תפקודיים לאורך הזמן.

התאמת המבנה לדלתות

לעיתים יהיה צורך להתאים את המבנה לדלת המוקמת. מדובר במקרים בהם עומס של תיבות דואר למשל, עציצים מרובים, או אלמנטים אחרים שמוקמו באזור בעבר, יאפילו על המראה הנקי שמעניקות הדלתות באופן אוטומטי, יפריעו להן לפעול כשורה, או לא יאפשרו את הקמתן. לעיתים יהיה צורך בהקמת מערכת אינטרקום חדשה, תאי דואר חדשים, מיקום מחודש ומדויק וארגון מותאם אישית של הכניסה באופן כללי לדלתות כדי למקסם את הנוחות, הנגישות והיוקרה שהן מעניקות.

הצוות של פאר אנפון מתמחה בהתאמה מדויקת של הדלתות למבנה, תוך אבזור משלים והתקנה מותאמת אישית של כל המרכיבים והחידושים הדרושים במסגרת השינוי לדלת אוטומטית.

Exit mobile version