Site icon מקומון רמת גן

אחריות פירושה הכרה בנזקים ופיצויים

קרדיט - Canva

תאונות רבות מתרחשות בכל מקום במרחב הביתי והציבורי אבל רק מעטות מהן מסתיימות בכך שהגוף הפוגע נושא באחריות ומכיר בכך משפטית וחוקית. אנחנו יודעים על תאונות דרכים ואירועים שונים שגרמו לנזק עד כדי כך שהגיעו לתקשורת, אבל אנשים נקלעים לתאונות רבות מדי יום וכלל לא יודעים שיש להם זכות לתבוע נזיקין על הפגיעה. הפגיעה יכולה להיות גופנית, רכושית או נפשית ואפילו להתגלות רק לאחר תקופה ארוכה אם יש לה השלכות לטווח רחוק. משום כך, מומלץ להתייעץ עם עורך דין לתביעות נזיקין שיוכל לבדוק את המקרה שלכם ולהמליץ לכם על דרכי פעולה נדרשות על מנת לקבל את הפיצוי שמגיע לכם. אין צורך להתפשר על הפיצוי הזה משום שאתם עלולים לגלות שההוצאות על טיפולים ושיקום והפגיעה בכושר ההתפרנסות שלכם יהיו קשות ולא תוכלו לעמוד בכך לבד. בפנייה להתייעצות עם גוהר את גוהר – משרד עורכי דין תקבלו את כל המידע שנחוץ לכם על מנת להחליט את מי והאם לתבוע, בהתחשב בנסיבות שלכם.

תאונות קורות ויש לשלם על כך

תאונות רבות שקורות במקומות עבודה מכוסות על ידי חברות הביטוח של המעסיקים וגם על ידי ביטוח לאומי, אבל לא מעט אנשים מוותרים על תביעה מלאה וקבלת כל פיצויי הנזיקין משום שהם חוששים מההשלכות על מקום עבודתם. חשוב לומר שזה לא חייב להיות כך אם אתם יודעים שהמקרה שלכם מוצק וקל להוכיחו משום שהמעסיק שלכם מבוטח במלואו נגד מקרים כאלה והוא לא משלם מכיסו. עורך דין נזיקין בצפון מסייע לכם לא רק במקרה של תאונות בעבודה אלא גם תאונות שונות שנגרמות בכל מקום שבו יש גוף אחראי שחייב לתת על כך דין וחשבון ולפצות אתכם.

תאונת דרכים מחייבת התמודדות לטווח רחוק

ההשלכות של תאונת דרכים נמדדות לטווח רחוק וזה מניסיון רב שנים של אין ספור אנשים וגופים. הטראומה חורגת בדרך כלל מהפגיעה הגופנית והיא נפשית ומשפיעה לשנים רבות. את ההשפעה של תאונת דרכים מרגישים למעשה כל החיים ולכן ככל שיש הפרעות ושיבושים בניהול שגרת החיים כך גם יש להתייחס לכך כשמבקשים ייצוג של עורך דין תאונות דרכים בצפון. תביעת נזיקים ופיצויים במקרה כזה תיקח בחשבון גם את הקשיים לחזור לחיים נורמטיביים, את הקושי להתפרנס ולנהל חיי שגרה ואפילו את הפגיעה בכושר עבודה. על כל אלה צריך לחשוב מראש ואם יש לכם עורכי דין שמודעים לכך התוצאות יהיו מיטביות עבורכם. גוהר את גוהר – משרד עורכי דין מייצגים לקוחות רבים בתביעות בגלל תאונות דרכים על מנת לסייע להם בלקבל פיצויים רבים ככל האפשר.

Exit mobile version